  • 1. Data: 2014-05-18 12:20:10
    Temat: Deska sedesowa dla dzieci
    Od: Marek <c...@d...pl>

    W przedszkolu są użytkowane dziecięce sedesy (nie znany producent) z
    równie niewielkimi deskami sedesowymi. Niestety nie mogę znaleźć w
    sprzedaży żadnych małych desek na wymianę. W ofercie sprzedawców są
    jedynie nakładki na "dorosłe sedesy". Proszę o pomoc w dotarciu do
    ofert tego poszukiwanego artykułu sanitarnego.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-05-18 12:59:59
    Temat: Re: Deska sedesowa dla dzieci
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-05-18 12:20, Marek napisał/a:
    W ofercie sprzedawców są
    > jedynie nakładki na "dorosłe sedesy".

    No co Ty, małe też są.

    > Proszę o pomoc w dotarciu do
    > ofert tego poszukiwanego artykułu sanitarnego.

    Wpisz w wyszukiwarkę np. "deski sedesowe junior"

    --
    Czarek