  • 1. Data: 2009-07-28 16:48:58
    Temat: Deszczowa wizyta w ogrodzie Wiesi
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>

    Pogoda nie dopisała, ale moc wrażeń zrekompensowała zimno i deszcz.
    Wspanialy kolekcjonerski ogród z duszą i duszkami:
    -liliowce, podobno tylko 80 odmian
    -papropcie i paprotniki
    -olbrzymie funkie
    -mnóstwo duszków i zwierzątek
    a przede wszystkim wspaniali i gościnni gospodarze. No i znają statut Sępa
    Ogrodowego ;-)
    W podziękowaniu za wspaniałe spotkanie zapraszam do obejrzenia ogrodu Wiesi:
    http://pl_ogrodnicy.republika.pl/

    Pozdrowienia Jurek

  • 2. Data: 2009-07-28 17:14:31
    Temat: Re: Deszczowa wizyta w ogrodzie Wiesi
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:h4naoc$m0o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Pogoda nie dopisała, ale moc wrażeń zrekompensowała zimno i deszcz.
    > Wspanialy kolekcjonerski ogród z duszą i duszkami:

    Wypisz, wymaluj ten sam:
    http://pl_ogrodnicy.republika.pl/p7260068.html
    http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/students/h04c.jp

    Pozdrawiam spostrzegawczo
    skryba

  • 3. Data: 2009-07-29 16:00:29
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:

    > W podziękowaniu za wspaniałe spotkanie zapraszam do obejrzenia ogrodu Wiesi:
    > http://pl_ogrodnicy.republika.pl/

    Śliczny ogród, taki z duszą...szkoda, że tylko tyle zdjęć, za mało jak
    dla mnie, nie widać 80 odmian liliowców :)))

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 4. Data: 2009-07-30 16:48:06
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Śliczny ogród, taki z duszą...szkoda, że tylko tyle zdjęć, za mało jak dla
    > mnie, nie widać 80 odmian liliowców :)))

    A co Cie tak to zielsko interesuje, skoro tam żywy człowiek jest wyrzeźbiony
    .

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba