  • 1. Data: 2016-03-23 14:03:54
    Temat: Detektor kabli
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    Witam,

    muszę zlokalizować przewód (jest pod napięciem), pod płytą GK + klej ok.
    3 - 4cm. Na allegro tych detektorów jest ogrom.

    Coś macie i polecacie?

    Mój znajomy ma jakąś chińską zabawkę, która to widzi wszędzie przewody
    ;-). Bo chyba, że ja nie umiem z tego urządzenia korzystać.
    --
    GreDi

  • 2. Data: 2016-03-23 20:23:49
    Temat: Re: Detektor kabli
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Mój znajomy ma jakąś chińską zabawkę, która to widzi wszędzie przewody
    > ;-). Bo chyba, że ja nie umiem z tego urządzenia korzystać.

    Idziesz do elektrycznego lub marketu typu castorama i prosisz Fazer 77.
    Kosztuje kilka złotych a działa w przeciwieństwie do innych.
    Wojtek