  • 1. Data: 2016-03-22 22:21:12
    Temat: Re: Wlaczanie swietlówek triakiem ?
    Od: k...@g...com

  • 2. Data: 2016-03-22 22:22:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]

    jaki jest cel odpowiadania na post z 2007 i do tego w cytacie?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-03-22 23:37:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    masti pisze tak:

    > jaki jest cel odpowiadania na post z 2007 i do tego w cytacie?

    w ogóle coś dopisał?

    --
    Piter

    Czym się różnią domy za 1mln $ i za 2mln $
    W tym za 2mln nie ma szczurów.

  • 4. Data: 2016-03-22 23:44:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > w ogóle coś dopisał?

    3 linijki. też nie zauważyłem bo dodał znaki cytowania od razu :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?