  • 51. Data: 2009-04-20 16:19:22
    Temat: Re: Do przemyślenia
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gshfmh$k9c$1@news.onet.pl...

    > Bo jasne sytuacje czynia przyjaciół.

    Tak, oni chcą szarpnąć ukryty zysk na materiałach. Są z gruntu nieuczciwi.
    Chcą się przypodobać niską ceną za metr robocizny ale wrobić w drogie
    materiały z własną marżą.

  • 52. Data: 2009-04-20 16:22:40
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > Mazurach, bo wie, ze jak się przyzna to fiskus mu zabierze ostatnie gacie
    > i chałupę za niezapłacone podatki :)
    > Po prostu nie masz żadnego dokumentu (umowy, faktury czy paragonu, kwitu
    > WZ) jesteś na przegranej pozycji :)

    Róbcie zdjęcia skunksom jak pracują.

  • 53. Data: 2009-04-20 16:23:56
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message

    > Firmy także wysługują się Panami Heniami na zasadzie umowy-zlecenia czy
    > umowy o dzieło lub też umowy o pracę, ale to firma ponosi pełną
    > odpowiedzialność za fuszerki Pana Henia. Tu własnie o to chodzi.

    Ale co to jest firma? Inny Pan Jurek, który wysłał w starostwie zgłoszenie
    działalności. Taka różnica czyli żadna.

  • 54. Data: 2009-04-21 04:38:05
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak, oni chcą szarpnąć ukryty zysk na materiałach. Są z gruntu nieuczciwi.

    I mają wszy!

    KIki - idż Ty sie leczyć .....
    Michał

  • 55. Data: 2009-04-21 04:42:28
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    kiki pisze:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > i daje teraz ogłoszenie do gazet żeby znaleźć inną... I
    >
    > "Zatrudniimy panie" i "Hostessy tanio" :-)
    >
    > Nic im nie płać, postaw się, bądź dzielny. Żadnego płacenia do czasu aż nie
    > poprawią,

    Tu przynajmniej z sensem....
    M.

  • 56. Data: 2009-04-21 05:05:41
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, że idzie normalność i już coraz rzadziej zatrudnia się panów
    > Ździsiów, którym trzeba załatwić materiały, przywieźć je na miejsce,
    > rozładować, przygotować miejsce robót oraz narzędzia, zorganizować
    > posiłki oraz dać pieniądze na bilet autobusowy.

    a przed chwilą Ktoś napisał, że nie nalezy zlecać z materiałem bo
    wykonawca ma w genach oszustwo... ;-)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 57. Data: 2009-04-21 05:09:42
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Kris pisze:

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    [..]

    > Ale już instalacje, wykończeniówke itp robili mi Heniowie- FIRMY tu
    > fiksowały z cenami. I to mnie dziwi bo do instalacji i wykończeniówki
    > niepotrzebne są drogie maszyny, rzadzędzia, busy itp.

    hm..... nigdy bym na to nie wpadł. Może róznimy sie pojęciem drogie?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 58. Data: 2009-04-21 07:06:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    <g...@w...pl> napisał w wiadomości news:gsjkhj$9oa$3@news.onet.pl...

    > [..]

    > hm..... nigdy bym na to nie wpadł. Może róznimy sie pojęciem drogie?

    Widzisz do zrobienia instalacji elektrycznej wszelkie urzadzenia zmieścisz w
    dużej walizce. Koszty tego tez nie sa powalające
    Do hydraulicznej tez. No chyba ze tak jak Jacek pisał prowadzi się większa
    firme kilka budów i rózne technologie. ale i tak do bagaznika mojego Mondeo
    kombi to sie zmiesci- drabina na dachu.

    Krzysiek

  • 59. Data: 2009-04-21 08:41:09
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Kwi, 17:46, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
    > "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message news:84865d54-ce89-4a49-9121-
    >
    > A napisz co ci z tym ociepleniem źle zrobili?

    Szkoda gadać...
    Na pierwszy rzut oka ściana jest zwichrowana i do tego na górze
    wklęśnięta (klejem tego się nie wyrówna). To tyle z "estetycznych
    błędów" ...
    Do tego mieli kleić obwodowo-punktowo (jak się pytałem właściciela jak
    robią to sam nienaprowadzany pięknie wszystko wyrecytował) a jak
    patrzę w szczeliny od góry, to chyba posłuchali Tornada i kleili na
    placki... :-(
    Kiedy patrzyłem to robili dobrze... ale widać robili inaczej kiedy nie
    patrzyłem.

    Ale to jeszcze nic... mam wykusz na planie ośmiokąta, na łączeniu ze
    ścianą nie docinali styropianu tylko zetknęli płyty ze sobą ...
    powstała trójkątna rura na całej wysokości budynku (oczywiście
    wszystko pięknie zamaskowane siatką i klejem).
    Mam uskok ściany... przykleili styropian na równo ze ścianą jedną i
    drugą, a "łącznik" uskoku tylko zasmarowali klejem. Więc tu tylko pas
    kleju i siatki o szerokości 20 cm jest izolatorem ...
    No i nie skończyli roboty, tzn jedną ścianę rozgrzebali, w 3/4
    przykleili styropian bez jakiegokolwiek zabezpieczenia ... i teraz tak
    to wisi i smaży się na słońcu...
    Itp...

  • 60. Data: 2009-04-21 08:44:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 20 Kwi, 18:05, "kiki" <s...@s...ss> wrote:
> [...]
    >
    > Nic im nie płać, postaw się, bądź dzielny. Żadnego płacenia do czasu aż nie
    > poprawią, a na końcu za zmarnowany materiał paragony.

    Obawiam się że zaliczka jaką wzięli,pomimo tego że niewielka,
    (uwzględniając fuszerkę jaką odwalili) przewyższa wartość tego co
    zrobili (wydaje się) poprawnie ...
    :-(