  • 41. Data: 2009-11-09 15:28:17
    Temat: Re: Do winiarzy
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Wiesz, co to ironia?

    No coś Ty,zainteresowanie skomplikowaną technologią.
    mirzan

  • 42. Data: 2009-11-09 15:52:13
    Od: Ap3k <...@...pl>

    On Mon, 09 Nov 2009 16:28:17 +0100
    "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

    > No coś Ty,zainteresowanie skomplikowaną technologią.
    > mirzan

    slowo "skomplikowana" bylo uzyte ironicznie, majac na celu ukazac blad
    rozumowania, ze owoc pigwowca dojrzewa pozno, wiec nie mozna go uzyc do
    zelowania konfitur z owocos dojrzewajacych wczesniej.
    No ale aby to zrozumiec, trzeba wykazac sie jakims poziomem
    inteligencji, wiec w sumie nie dziwi mmnie twoja odpowiedz.

    --
    PRecz

  • 43. Data: 2009-11-09 16:09:37
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

    > Co to za proces?Suszy się przecież grzyby?

    Ha! Może piswze o produkcji suchych win? ;-)
    Taki mon_DRY...

  • 44. Data: 2009-11-09 18:21:08
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > No ale aby to zrozumiec, trzeba wykazac sie jakims poziomem
    > inteligencji, wiec w sumie nie dziwi mmnie twoja odpowiedz.

    Aha! + wesoły emotikon.
    mirzan

  • 45. Data: 2009-11-09 18:36:04
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał

    > Czyli podziel 100 na pół. Masz 50 g
    > Podziel 50 na pół masz 25 g.
    > Podziel 25 na pół masz 12,5 g
    > Podziel 12,5 g na pół masz 6,25 g.
    > Podziel 6,25 g na pół masz 3,125 g
    > Po odjęciu od 3,125 g 1/13 masz 3 g.

    Rachunkowo nienaganne.
    Ale jak podzielić proszek na dwie równe części? (bez wagi oczywiście)
    Chociaż może to i nie takie trudne - ci co porcjują kokę pewnie by potrafili
    :)

    --
    pozdrowionka
    barbakan

  • 46. Data: 2009-11-09 20:33:37
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-09 19:36:04 +0100, "barbakan" <b...@p...onet.pl> said:

    > Użytkownik "dziadek2" <d...@w...vectranet.pl> napisał

    > Rachunkowo nienaganne.
    > Ale jak podzielić proszek na dwie równe części? (bez wagi oczywiście)

    Bylejaka sklecona z czegokolwiek dzwignia równoramienna, czyli w
    zasadzie waga szalkowa. I równoważysz masy, na pół.

    --
    DJ

  • 47. Data: 2009-11-09 20:46:13
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    DJ wrote:

    > Dwa razy to rochę mało doświadczenia jak na odradzanie, nie uważasz?

    jeżeli planuje robić wino jeszcze przez 75 sezonów, to może mało.

    moon

  • 48. Data: 2009-11-09 21:38:08
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > jeżeli planuje robić wino jeszcze przez 75 sezonów, to może mało.
    >
    > moon

    Przepraszam - to rzeźbienie w GWnie.

    http://www.allegro.pl/item798784738_waga_elektronicz
    na_100g_0_01g_f_vat_promocja.html#gallery

    Kup i ciesz się. Ja mam problemy "wagowe" z głowy.

  • 49. Data: 2009-11-09 22:13:27
    Od: "Maestro" <a...@a...com.eu>

    Użytkownik "barbakan" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > kupiłem ostatnio pirosiarczyn sodu w opakowaniu 100g i potrzebuje
    > odmierzyć 3g. Dokładność wagi kuchennej pozostawia wiele do życzenia i
    > zastanawiam się, jak to zrozbić (bez kupowania nowej wagi). Może macie,
    > znacie jakieś sposoby?

    Weź wysyp te 100g i podziel na pół.
    Otrzymasz 50g -> podziel jeszcze raz na pół.
    Będzie 25g -> dalej na pół.
    i dalej 12,5g -> 6,25 -> 3,15
    Podzielisz 5 razy i masz.
    Dla naszych celów dokładność będzie wystarczająca.
    --
    Maestro

  • 50. Data: 2009-11-10 07:10:35
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Mon, 9 Nov 2009, DJ wrote:

    > On 2009-11-09 10:29:36 +0100, d...@d...abc.com.pl said:
    >>
    > Dwa razy to rochę mało doświadczenia jak na odradzanie, nie uważasz?

    Będac dzieckiem wystarczyło raz dotknąć gorącego czajnika aby się
    przekonać, że nie warto.

    D.P.