  • 1. Data: 2009-11-03 09:09:08
    Temat: Róża do garażu?
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Mam kilka piennych róż w donicach, zastanawiam się, czy je opatulić na
    zimę jak te rosnące w ziemi, czy może raczej wstawić do garażu,
    ogrzewanego przez solary, więc panuje w nim temp. niska, ale nie mróz.
    Małe garażowe okienka nie zapewniają jasności. Czy ona jest konieczna w
    zimie?
    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 2. Data: 2009-11-06 16:50:04
    Temat: Re: Róża do garażu?
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Bbjk pisze:
> [...]
    > ogrzewanego przez solary, więc panuje w nim temp. niska, ale nie mróz.
    > Małe garażowe okienka nie zapewniają jasności. Czy ona jest konieczna w

    Myślę, że zadołować z donicami. Tak robiłam z balkonowymi miniaturami i
    zimowały bez problemu.

    Pozdrawiam, Barbara