    From: tataglia <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dobowe zużycie gazu ziemnego
    Date: Sat, 06 Dec 2014 20:52:42 +0100

    Przez ostatnie 2 tygodnie panowała temperatura od -4 do +1 (przynajmniej
    u mnie) z przewagą temperatury na minusie.
    Przy wyliczaniu średniej zużycia gazu wyszło mi około 6,5m3 na dobę
    (przez 2 tygodnie).
    Czy przy powierzchni podłogi około 160m2, 15cm styropianu na ścianie i
    25cm wełny na dachu dwuspadowym (poddasze użytkowe) to dobry wynik ?

    Mieszkam pierwszy sezon i nie wiem czy poprawiać coś jeszcze póki się da.
    Mimo wszystko wydaje mi się, że dom jest na tyle wygrzany (w poprzednim
    sezonie kominkiem podczas wykończeń), że nie przewiduję lepszego wyniku
    w przyszłym sezonie. (wilgotność na poziomie 50%).

    Ogrzewanie całkowicie podłogowe i kocioł kondensacyjny.

    t.