  • 41. Data: 2011-02-19 18:05:23
    Temat: Re: Dom vs mieszkanie w bloku
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    robercik-us wrote:

    > Własny dom to własny dom, ale zobaczymy co powiem za 10 lat :-))).
    > Dotychczas tułałem się po kamienicach i blokach.
    >
    > pozdr
    > Robert G

    Mieszkałem prawie 30 lat w domu, teraz od 8 w bloku (fakt, że nowym,
    cichym i bez patologii). Za jakieś 2-3 lata muszę zmienić na coś
    większego i będzie to jednak blok. Po długim zastanawianiu się wyszło
    mi, że dla dziecka tak będzie lepiej.
    Ale w momencie opuszczenia przez nie mieszkania (zakładam, że odbędzie
    się to na etapie studiów) wracam do mieszkania w domu. Po prostu mi
    tego brakuje.