  • 351. Data: 2010-09-30 12:44:49
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    news:i81ujc$2f3$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Nie zachowuj się jak przedszkolak "to moje wiaderecko, moje grabki,
    > uciekaj z mojej piaskownicy" :D
    > Podejmując dyskusję ze mną zaakceptowałeś moją obecność oraz moje
    > wypowiedzi w tym wątku.
    > Ja użyłem swojego przykładu jako przykład plusów mieszkania w mieście.
    > Ty natomiast uruchomiłeś swoją "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" i
    > zacząłeś mnie "ustawiać" i dyskredytować publicznie.
    > Jednocześnie zmieniłeś temat dyskusji odbiegając całkowicie od tematyki
    > grupy.
    > Nie uważasz, że z Twojej strony to było przegięcie ?

    To Ty przeginasz. Przechwalasz się dzieckiem, które jest protezą Twoich
    niespełnionych ambicji.

    > Jezeli ktoś tutaj ma "skrzywioną patologiczną wyobraźnię" to z całą
    > pewnością to nie ja.

    Wyobrazaj sobie.

    > Wróżki twierdzą, że nie masz kasy, ani zdolności kredytowych :)
    > Zastanów się nad swoją wypowiedzią "Żałuję, że nie mam takiej rudery" co
    > ona komunikuje :D

    Oczywiście. Takich ruder chciałbym nawet kilka. To świetna inwestycja.
    Dlatego jak masz, to biorę.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 352. Data: 2010-09-30 13:21:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > To Ty przeginasz. Przechwalasz się dzieckiem, które jest protezą Twoich
    > niespełnionych ambicji.

    Wobec tego żegnam, bo widzę, że na kulturę z Twojej strony raczej nie mogę
    liczyć.

    > Oczywiście. Takich ruder chciałbym nawet kilka. To świetna inwestycja.
    > Dlatego jak masz, to biorę.

    Jesteś śmieszny. W Twoich okolicach takich pustych ruder stoi cała masa i
    czekają aż ktoś je kupi i to za niewielkie pieniądze. Udajesz bogacza, a tak
    naprawdę to jesteś tylko bajkopisarzem z kompleksami :)

  • 353. Data: 2010-09-30 14:23:19
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Wobec tego żegnam, bo widzę, że na kulturę z Twojej strony raczej nie mogę
    > liczyć.

    Tak, obraź się za to że ktoś nie podziela Twojego zdania i nazwij go chamem,
    komuchem albo Żydem.
    :-)

    > Jesteś śmieszny. W Twoich okolicach takich pustych ruder stoi cała masa i
    > czekają aż ktoś je kupi i to za niewielkie pieniądze. Udajesz bogacza, a
    > tak naprawdę to jesteś tylko bajkopisarzem z kompleksami :)

    Daj linki, adresy.

  • 354. Data: 2010-09-30 17:00:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:56:28 +0200, M napisał(a):

    > Brak studiów to dzisiaj prawie analfabetyzm.

    To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 355. Data: 2010-09-30 17:13:03
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    75% studentów w Polsce nie znajduje pracy w zawodzie, który studiowali. Na
    zachodzie 45% dla porównania.

  • 356. Data: 2010-09-30 17:32:50
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Tak, obraź się za to że ktoś nie podziela Twojego zdania i nazwij go
    > chamem, komuchem albo Żydem.
    > :-)

    Ty nie podzielasz innego zdania tylko "wiesz lepiej", choć pierdzielisz
    głupoty i ubliżasz.
    Jak śmiesz w ogóle pisać o komś, kogo w ogóle nie znasz, że się chwali
    "dzieckiem, które jest protezą Twoich niespełnionych ambicji"
    Zachowujesz się jak skończony cham i masz prestensje, że Ci zwracam uwagę.
    Zastanów się nad swoim stosunkiem do ludzi i je zmień.

    > Daj linki, adresy.

    Za linki i adresy to firmy pośredniczące biorą ok. 2-3% wartości
    nieruchomości + VAT.
    Wybacz, ale za "damski ...." nie będę za Ciebie odwalał roboty, bo nie mam w
    tym żadnego interesu. I tak już sporo Ci napisałem i wystarczy tylko żebyś
    wsiadł w auto i pojeździł po okolicznych wioskach, a znajdziesz wiele takich
    domów i działek, które czekają na nowego właściciela.

  • 357. Data: 2010-09-30 17:36:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    Pewnie, że wstyd, bo po ukończeniu stówdiów są niewykwalifikowanymi
    pracownikami pracującymi w Niemczech i Wielkiej Brytanii.na zmywakach i
    budowach.

  • 358. Data: 2010-09-30 17:40:56
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > To jakiś wstyd przy obecnej podaży bezużytecznych magistrów?

    Pewnie, że wstyd, bo po ukończeniu studiów są niewykwalifikowanymi

  • 359. Data: 2010-09-30 17:57:39
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 19:40:56 +0200, Plumpi napisał(a):

    > Pewnie, że wstyd, bo po ukończeniu studiów są niewykwalifikowanymi
    > pracownikami, pracującymi w Niemczech i Wielkiej Brytanii na zmywakach i
    > budowach.

    Czy ja źle zadałem pytanie czy nikt nie zrozumiał? ;)

    Brak wyższego a jakiś magister z socjologii czy innej politologii są
    obecnie w zasadzie tożsame. Więc żaden to wstyd. Ale owczy pęd niestety
    nadal obowiązuje.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 360. Data: 2010-09-30 18:07:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 19:13:03 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > 75% studentów w Polsce nie znajduje pracy w zawodzie, który studiowali.

    Bo ta większosc nie płaci za studia - nie kierują sie zatem faktyczna
    potrzebą czy zamiłowaniem, lecz ulegają modom i tylko modom na okreslone
    kierunki. Np większość chce zarządzać. A potem się dziwią, że praca jest
    dla nich tylko tam, gdzie sami mają być zarządzani.

    > Na
    > zachodzie 45% dla porównania.

    Bo płacą za studia. Więc myślą, jakie wybrać, zeby z tego coś potem mieć.
    Proste.