  • 71. Data: 2010-09-23 10:28:03
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 23:40:30 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > A może ten Polak pomyśli, że do pracy można dojeżdżać 30 minut pociągiem i
    > przeniesie się tam, gdzie mieszkania poniżej 100 tysiaków kosztują?

    Masz rację. Trudno, żeby cała Polska mieszkała w Warszawie :-)

  • 72. Data: 2010-09-23 10:30:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:44:30 +0200, Kris napisał(a):

    > Myśle ze właśnie dzięki takim opiniom jak Twoja ludzie "przeinwestowują
    > Skoro piszesz że za 250tys to stan surowy zamkniety to ja pytam gdzie ta
    > kasa utopiona. Na swoim przykładzie jak i przykładach kilku znajomych wiem
    > ze spokojnie za 300tys można wybudować przyzwoity dom, wykończyc go i
    > wyposazyć.

    Plus 100-200 tys. działka. Doliczyłeś?

  • 73. Data: 2010-09-23 10:46:11
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    > Plus 100-200 tys. działka. Doliczyłeś?

    50-80tys za 800mkw
    Doliczyłem

  • 74. Data: 2010-09-23 10:50:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 12:46:11 +0200, Kris napisał(a):

    > 50-80tys za 800mkw
    > Doliczyłem

    U nas na wsi, pod Kielcami, 5-10 km od granic miasta, metr kw. działki
    kosztuje 0d 120 do 150 zł, w bardziej atrakcyjnej lokalizacji (zalew, las
    itp) miejscami życzą sobie 200.

  • 75. Data: 2010-09-23 11:21:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" i7f0gv$hrp$...@n...onet.pl

    > To samo z wyposażeniem, można kupic zmywarke za 3000zł a można tez kupic zmywarke o
    bardzo podobnej funkcjonalnosci za kwote ok
    > 1000zł.

    Ja nadal ciułam na kuchenny zlew -- do 35 tysięcy złotych jeszcze
    mi trochę brakuje. ;) Spytałem, czy sprzedano choćby jeden taki
    zlew w Polsce. Dostałem szczerą odpowiedź: ,,na razie nie''. :)

    Ja wiem o tym, że za jakość się płaci. I wiem, że wolę golarkę za 15 złotych
    (niecałe 15) na baterie bez baterii niż akumulatorową golarkę za 1300 złotych
    z akumulatorkiem. :) (i wcale nie dlatego, że ostrza tej ostatniej produkują
    Chińczycy a tej za 15 Holendrzy -- wcale nie sympatyzuję z tymi z depresji)

    Wracając do domków... Widzę, że duchowni przegrali swą wojnę. :)
    Będę (najwyraźniej) mógł sprzedać oba swoje mieszkania i kupić taki domek
    za 20 tysięcy złotych -- będę miał za jednym zamachem i pieniądze, i meble,
    i spokój z wentylacją, a zapewne też i klimatyzatory tam znajdę...

    Natomiast Korteriańskie dzieci (spalone pod Jeżewem -- rocznica za kilka
    dni) nie wrócą do życia -- będą miały nawet mniejsze domki nią mają
    przeciętne trupy, bo po spaleniu nie potrzebują tak dużych trumien... ;)

    Zaiste -- Miłosierdzie Boskie nie zna granic. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 76. Data: 2010-09-23 11:25:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1...@4...net

    > U nas na wsi, pod Kielcami, 5-10 km od granic miasta, metr kw. działki
    > kosztuje 0d 120 do 150 zł, w bardziej atrakcyjnej lokalizacji (zalew,
    > las itp) miejscami życzą sobie 200.

    A ja znam atrakcyjne miejsca w Polsce (wsie, ale atrakcyjne turystycznie) gdzie
    za duży dom z działką 300 tysięcy złotych to zwykłe zdzierstwo -- zdaniem tambylców.
    :)
    Jak im powiedzieć (tambylcom) o tym, że w durnym mieście za średnie mieszkanie bez
    kawałka własnej działki trzeba zapłacić więcej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 77. Data: 2010-09-23 11:32:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1...@4...net

    > Masz rację. Trudno, żeby cała Polska mieszkała w Warszawie :-)

    Mieszkanie w Warszawie to frajda dla dzieciaków -- wszędzie blisko.
    Blisko pociągiem (bo nie trzeba jechać z przesiadkami) i blisko samolotem
    (bo jest lotnisko -- niemal w mieście, nie gdzieś daleko, poza miastem)
    i całkiem ładnie dookoła, nie mówiąc już o folklorze nadwiślańskim
    odległym od stolicy o przysłowiową chwilę...

    Będąc bogatym dorosłym raczej warto mieszkać poza Warszawą...

    Ale ponoć Konstancin Jeziorna to domy dochodzące do 30 milionów złotych. :)

    (a to właśnie tam jest ów folklor, o którym pisałem wyżej -- bardzo ładnie)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 78. Data: 2010-09-23 12:53:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 13:32:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > (a to właśnie tam jest ów folklor, o którym pisałem wyżej -- bardzo ładnie)

    Mnie wystarczyłby Milanówek.

    Ale wystarczy mieszkać pod Radomiem - mnóstwo ludzi stamtąd dojeżdża
    codziennie do pracy w Wawie.

  • 79. Data: 2010-09-23 13:49:25
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    napisał w wiadomości news:i7fe15$sdh$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak im powiedzieć (tambylcom) o tym, że w durnym mieście za średnie
    > mieszkanie bez
    > kawałka własnej działki trzeba zapłacić więcej?

    Trzeba? Znaczy jak nie to kula w łeb?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 80. Data: 2010-09-23 13:57:12
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    napisał w wiadomości news:i7fe15$sdh$2@inews.gazeta.pl...

    > "Ikselka" 1...@4...net

    > Mieszkanie w Warszawie to frajda dla dzieciaków -- wszędzie blisko.

    Wszędzie daleko. Do dowolnej dzielnicy średnio godzina w zwykły dzień.

    > Blisko pociągiem (bo nie trzeba jechać z przesiadkami) i blisko samolotem
    > (bo jest lotnisko -- niemal w mieście, nie gdzieś daleko, poza miastem)

    Lotnisko, z którego loty kosztują kilkaset zł drożej niż z odległego o
    godzinę Tegel.

    > i całkiem ładnie dookoła, nie mówiąc już o folklorze nadwiślańskim
    > odległym od stolicy o przysłowiową chwilę...

    Brzydki, płaski krajobraz. Praktycznie brak niezasranych lasów i ani jednego
    jeziora z czystą wodą w promieniu 200 km.
    Samo miasto to szarobrudny beton. Pełno zmęczonych ludzi zapchanych w
    cuchnącej komunikacji miejskiej. Niewydolna infrastruktura. Wszechobecne
    chamstwo na drogach.

    > Będąc bogatym dorosłym raczej warto mieszkać poza Warszawą...

    Tak jak ja. ;-)

    > Ale ponoć Konstancin Jeziorna to domy dochodzące do 30 milionów złotych.
    > :)

    Do Konstancina jest codziennie korek 1 godzina. Na każdych światłach stałem.
    Wszystkie ronda zapchane. Aby tam mieszkać nie wystarczy być bogatym, ale
    także głupim. Kto by chciał stać w korkach codziennie? Żaden inteligentny
    milioner tam nie będzie miał wygodnego życia. Bez względu na cenę brak
    jakiegokolwiek alternatywnego środka transportu do Warszawy.

    > (a to właśnie tam jest ów folklor, o którym pisałem wyżej -- bardzo
    > ładnie)

    Co???
    Aha, o gustach...