  • 241. Data: 2017-03-22 10:12:58
    Temat: Re: Dostalem fuckture za gaz
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-21 o 21:40, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > grilluje :D A tak sie jakis czas temu zarzekales, ze grill to robia tylko
    > zule i dostaje sie od niego raka :D
    >
    > A wracajac do tego co napisales - mam dokladnie tak samo tyle ze jeszcze
    > pol hektara zieleni i lasu na wlasnosc do tego. W promieniu 500m mam dwie
    > szkoly, kilka barow, pierdolna placowke medhouse z wszystkimi
    > specjalistami na miejscu, kosciol jak ktos lubi, biedronke, miesny,
    > kwiaciarnie i kilkadziesiat innych sklepow :-)
    >
    > Jutro mi koncza 300m2 placu brukowac i bede mial pierdolny parking na
    > kilka samochodow na wlasnosc :D Deal with it!

    Tylko, ze megalomania nie jest argumentem.

    Pozdro.. TK

  • 242. Data: 2017-03-22 14:06:37
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 10:12:57 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tylko, ze megalomania nie jest argumentem.

    Nic sie tu widze nie zmienilo - dalej kije w dupach :)

    --
    Adam Sz.

  • 243. Data: 2017-03-22 15:12:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-22 o 14:06, Adam Sz. pisze:

    > Nic sie tu widze nie zmienilo - dalej kije w dupach :)

    Ty sie wez zastanow, czy mieszkanie w kamienicy vs dzialka pol ha,
    trzysta metrow wlasnego jak to ujales parkingu moze byc dobrym
    porownaniem swiadomego wyboru miejsca zamieszkania dla wszystkich. Nie o
    tym jest mowa kto ma dluzszego fjutka. Od lat wiemy, ze Twoj jest
    najdluzszy, najlepszy i potrzebuje ciaglego podziwiania.
    A pozwolilem sobie pod tym napisac, zeby ktos nie pomyslal, iz
    prezentowane przez Ciebie "zalety" sa tez moimi. Zreszta nie ma sie co
    chwalic tym, ze po kilku latach zamieszkiwania, ukladaja Ci dopiero
    kostke. To jakby potwierdza to co Kogutek pisuje na ten temat.

    Pozdro.. TK

  • 244. Data: 2017-03-22 15:13:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    U Ciebie tez po staremu. Caly czas sie chwalisz jaki to bedziesz bogaty na cmentarzu.
    Wiesz ze wczoraj wieczorem i w nocy u mnie bylo powietrze na zielonym ze wskaznikiem
    38 a i Ciebie na czerwonym i chwilowe maksimum 480. Z takiego miejsca co mieszkasz
    trzeba spierdalac jak chce sie troche pozyc.

  • 245. Data: 2017-03-22 15:45:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 15:13:00 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > tym jest mowa kto ma dluzszego fjutka. Od lat wiemy, ze Twoj jest
    > najdluzszy, najlepszy i potrzebuje ciaglego podziwiania.

    ty maniek rzeczywiscie strasznie sie napierasz, adam ma racje z tymi kijami w dupach.
    Zwykły opis okolicznosci traktujesz jak ranking dlugosci uja. Znaczy nie wierzysz ze
    ma biedronke w okolicy? Albo parking? U mnie zmieszcze 7 samochodów ale uj od tego
    nie rosnie.
    Jesli ktos tu ma mieszkaniową fobię to raczej drób z tym zachwalaniem wynajetego
    mieszkania w kamienicy.

    b.

  • 246. Data: 2017-03-22 16:34:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakos Budyn nie zauwazasz ze mieszkanie w domku nie ma sensu jak nie ma czym w
    okolicy oddychac. Wode do picia mozna kupic w sklepie ale powietrza nie da sie kupic.
    Mozna sie tylko wyprowadzic gdzie jest lepsze.

  • 247. Data: 2017-03-22 16:34:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-03-22 o 15:45, Budyń pisze:

    > ty maniek rzeczywiscie strasznie sie napierasz,

    Bo uwazam, ze rozmiar dzialki i wielkosc parkingu przed domem nie ma
    znaczenia?

    Pozdro.. TK

  • 248. Data: 2017-03-22 17:23:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ma znaczenie? Czyste powietrze ma znaczenie czy nie ma znaczenia? Czysta zdatna
    do picia woda niekoniecznie wystepujaca we wlasnych studniach ma znaczenie czy nie ma
    znaczenia?

  • 249. Data: 2017-03-22 17:28:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 16:34:42 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Bo uwazam, ze rozmiar dzialki i wielkosc parkingu przed domem nie ma
    > znaczenia?

    jednemu nie ma znaczenia, innemu ma. Kwestia stylu życia. On tego parkingu nie buduje
    z powodu ego. Bierzesz swoją miarę na potrzeby innych i dziwisz sie ze robią inaczej.

    b.

  • 250. Data: 2017-03-22 17:30:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 22 marca 2017 17:23:16 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > A co ma znaczenie? Czyste powietrze ma znaczenie czy nie ma znaczenia? Czysta
    zdatna do picia woda niekoniecznie wystepujaca we wlasnych studniach ma znaczenie czy
    nie ma znaczenia?

    Pewnie ze ma znaczenie ale nie absolutne- to kwestia proporcji, udziału czystego
    powietrza wsród innych cech na które ma zapotrzebowanie klient. A każdy ma nieco inne
    potrzeby.

    b.