  • Data: 2012-05-19 22:38:50
    Temat: Droga dojazdwa do formy
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.
    Tak się poukładało, że zacząłem budowę, więc w najbliższym czasie,
    jeżeli pozwolicie, będę pytał o różne szczegóły. Osobiście jestem jak
    szczypiorek w branży budowlanej, więc proszę o wyrozumiałość.

    Do rzeczy.
    Wytyczyłem drogę dojazdową do firmy. Szerokość trochę ponad 4m, wybrana
    wierzchnia warstwa oraz trochę ziemi (łącznie 40-50cm) i zamówiony
    kamień (kliniec?), na górę trochę drobniejsza frakcja.
    Dostawca zadał mi pytanie na które nie potrafię odpowiedzieć. Czy życzę
    sobie mieszankę (w sensie klieniec + frakcje drobniejsze, aż do pyłu
    włącznie), czy też czysty. Podobno mieszanka łatwiej się ubija i nie
    osiada przy późniejszym korzystaniu. Cenowo taniej, więc podejrzewam, że
    gdzieś musi być gorzej (nie zależy mi na taniej, zależy mi na lepiej).
    Podpowiecie mi o coś zaletach/wadach?

    Pozdrawiam.
    Irek.N.