  • 11. Data: 2015-02-09 21:43:57
    Temat: Re: Drzewa umierają stojąc.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:1iryoc1m95bbm$.1qfqgodlzuxat.dlg@40tude.net...

    > W tym watku nie jest ono mile widziane.

    Pewna jesteś że chciałaś powiedzieć że poczucie humoru
    nie jest mile widziane czy raczej że dowcipy nie są tu na miejscu?

    Ja poczucie humoru odbieram jako zewnętrzny przejaw
    dużej inteligencji a ta jest wszędzie i zawsze mile widziana... :-)

  • 12. Data: 2015-02-10 01:05:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    >
    > Ja poczucie humoru odbieram jako zewnętrzny przejaw
    > dużej inteligencji a ta jest wszędzie i zawsze mile widziana... :-)

    Inni zaś za punkt honoru sobie stawiają, by posadzić kasztana w każdym
    wątku na każdej grupie.

    Jarek

    --
    Pewien rybak żył na Gwadelupie,
    Co był zdania, że to bardzo głupie

  • 13. Data: 2015-02-10 12:51:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2015 14:43:57 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja poczucie humoru odbieram jako zewnętrzny przejaw
    > dużej inteligencji a ta jest wszędzie i zawsze mile widziana... :-)

    Poczucie humoru odróżniam od głupich żarcików.

  • 14. Data: 2015-02-10 12:52:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 01:05:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Inni zaś za punkt honoru sobie stawiają, by posadzić kasztana w każdym
    > wątku na każdej grupie.

    Zażyj coś na kasztana.

  • 15. Data: 2015-02-10 17:03:03
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-10 01:05, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Żyliaków się nie ma. I homoroidów.

  • 16. Data: 2015-02-10 18:22:49
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Żyliaków się nie ma. I homoroidów.

    Hejka. Hemoroidy to też żylaki. Hemoroidy ma co drugi Polak. Dlatego nie
    odkładaj wizyty u proktologa.
    Pozdrawiam medycznie Ja...cki

  • 17. Data: 2015-02-10 19:57:07
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-10 18:22, obywatel Dirko uprzejmie donosi:
    > Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Hemoroidy to też żylaki. Hemoroidy ma co drugi Polak. Dlatego nie
    > odkładaj wizyty u proktologa.
    > Pozdrawiam medycznie Ja...cki

    To jeszcze zależy, jaką diagnozę postawią Pszemol z Panem Jarosławem.

  • 18. Data: 2015-02-10 20:09:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > To jeszcze zależy, jaką diagnozę postawią Pszemol z Panem Jarosławem.

    Mam to gdzieś.

    Jarek

    --
    Baaaczność! Spooocznij. Dooo dwóch ooodlicz!

  • 19. Data: 2015-02-10 20:50:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

    > To jeszcze zależy, jaką diagnozę postawią Pszemol z Panem Jarosławem.

    ?? po diagnoze to wybierz się do doktora jakiegoś...
    ja nie wiem jak takie coś nawet wygląda - sorki :-)

  • 20. Data: 2015-02-10 20:51:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 19:57:07 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-10 18:22, obywatel Dirko uprzejmie donosi:

    > To jeszcze zależy, jaką diagnozę postawią Pszemol z Panem Jarosławem.

    Tak, to KLUCZOWA sprawa! Bez ich diagnozy ani rusz, he he :-|