  • 21. Data: 2015-02-10 20:52:32
    Temat: Re: Drzewa umierają stojąc.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    news:1djdfv4jrv6sl$.1xjmk9ngjnu5l.dlg@40tude.net...

    > Poczucie humoru odróżniam od głupich żarcików.

    I dlatego napisałaś że poczucie humoru właśnie, nie jest tu mile widziane?
    Pewnie głupie żarciki są mile widziane... jasne.... Zakałapućkałaś się w
    kozi róg...

  • 22. Data: 2015-02-10 20:52:45
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 20:09:30 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Mam to gdzieś.

    No to do proktologa marsz!

  • 23. Data: 2015-02-10 20:57:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-02-07 o 15:23, XL pisze:
    > na luźnej kanwie wątku
    śledzę wątek z ciekawością i zastanawia mnie jedno:
    czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?
    Jacek

  • 24. Data: 2015-02-10 21:09:33
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 13:50:53 -0600, Pszemol napisał(a):

    > "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

    > ?? po diagnoze to wybierz się do doktora jakiegoś...
    > ja nie wiem jak takie coś nawet wygląda - sorki :-)

    Bo TO raczej nie wygląda, w każdym razie rzadko 333333->

  • 25. Data: 2015-02-10 21:11:16
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 13:52:32 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Pewnie głupie żarciki są mile widziane... jasne.... Zakałapućkałaś się w

    Raczej (ba - na pewno) nie - ponieważ ja wiem, co to jest poczucie humoru i
    nie nazywam poczuciem humoru głupich żarcików tutejszego klauna.
    Odkałapućkaj się, to zrozumiesz.

  • 26. Data: 2015-02-10 21:12:01
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 20:57:54 +0100, Jacek napisał(a):

    > śledzę wątek z ciekawością i zastanawia mnie jedno:
    > czy te drzewa naprawdę umierają na hemoroidy?
    > Jacek

    Chyba zbyt luźno śledzisz 3333-3)

  • 27. Data: 2015-02-10 21:33:08
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-10 20:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
    > "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

    > ?? po diagnoze to wybierz się do doktora jakiegoś...
    > ja nie wiem jak takie coś nawet wygląda - sorki :-)

    A nie podejrzewam Cię o aż tak dobry wzrok, wybacz.

  • 28. Data: 2015-02-10 21:33:28
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-02-10 20:09, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Można by się nad tym pochylić.

  • 29. Data: 2015-02-10 21:36:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > ?? po diagnoze to wybierz się do doktora jakiegoś...
    > ja nie wiem jak takie coś nawet wygląda - sorki :-)

    Kiedyś przed laty wpadł do mnie rano mój przyjaciel (podobno był nawet
    hrabią) Xawery X. i zakrzyknął w te banalne słowa: "Eureka! eureka!"
    Muszę dodać w dyskrecji, że cierpiał od dawna na hemoroidy (czyli
    hemeroidy, jak mówią ludzie dystyngowani) i że obecne rewelacje moje nic
    go już obchodzić nie mogą, ponieważ zginął w wojnie przeciwbolszewickiej
    w r. 1919. Był kawalerzystą, i to dobrym. Przeklęte "guziki" czy "śliwki",
    jak mawiał, przeszkadzały mu bardzo, a na operację w czasie wojny zdobyć
    się nie mógł. "Eureka" -- ryczał i tańczył biedaczek z radości. Kiedy się
    uspokoił, zapytałem go się z polska: "Co zacz?" "Odparł" natychmiast:
    "Pomyśl, Stasiu: u pięciu doktorów się leczyłem: dawali mi czopki,
    radzili operację, a żaden z nich nie powiedział mi tego, co sam odkryłem
    dziś". (Było to w kwietniu 1918 r.) "Zapychanie -- oto tajemnica
    wszystkiego. To, co dawniej robiłem siodłem przez godzinę, dziś zrobiłem
    palcem w dwie minuty". (Oczywiście nie ręczę za dosłowność tej rozmowy
    -- jednak utkwiła mi ona tak w pamięci, że możliwe są chyba tylko drobne
    dewiacje od rzeczywistego jej tekstu.) "Smaruję się zawsze oliwą przed,
    potem myję się zimną wodą, ale nigdy mi nie przyszło na myśl zapchać
    wszystkiego palcem. Otóż dziś, prawie mimo woli, wiedziony jakimś
    tajemnym przeczuciem spróbowałem. I, o cudzie! -- wszystko wlazło, nic
    mnie nie boli i nie potrzebuję na razie operacji. Pojutrze jadę na front
    i nic mnie nie obchodzi. Jeśli zginę, to szczęśliwy". I znowu zaczął
    tańczyć śpiewając znaną piosenkę:

    Ja by dawno uż był gieroj
    No u mienia jest giemoroj.

    Jarek (w Stasia i pięciu doktorów zastępstwie)

    --
    Wszystko my mu dawali | Wykończył się ten facet,
    Newet i to cjankali, | Jak ten wendnoący tacet,

  • 30. Data: 2015-02-10 21:37:52
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2015 21:33:08 +0100, Qrczak napisał(a):

    > Dnia 2015-02-10 20:50, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

    > A nie podejrzewam Cię o aż tak dobry wzrok, wybacz.

    Chyba o tak długą szyję 33333333333333-D