  • 11. Data: 2009-05-07 09:54:55
    Temat: Re: Drzwi
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Ryszard wrote:
    > Witam!
    > Podpowiedzcie proszę weług jakiej zasady określa się czy drzwi są prawe
    > czy lewe?

    Podchodzisz do szafy 2-drzwiowej (albo lodowki tez 2-drzwiowej - teraz
    to takie modne...). Te z lewej sa lewe, a te z prawej - prawe :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 12. Data: 2009-05-07 11:45:37
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dy" <d...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    > Patrzysz na drzwi od strony zawiasów (otwierają się na Ciebie). Zawiasy po
    > prawej stronie - drzwi prawe, zawias po lewej stronie - drzwi lewe.
    >
    > Druid29

    Co, jesli zawiasy są schowne?

    Dy

    najprosciej:
    nosem do zawiasow stanac w drzwiach
    jak skrzydlo jest po prawej to sa prawe
    jak po lewej to lewe
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 13. Data: 2009-05-07 17:42:23
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> napisał w wiadomości

    > Drzwi lewe bez problemu otworzę prawą ręką więc lepsze jest tłumaczenie o
    > położeniu zawiasów.
    > Ręke można zmienić zawias tez ale już trudniej.
    > Drzwi do siebie, zawias po lewej = drzwi lewe.

    A co w przypadku drzwi bezprzylgowych/tępych/bezfelcowych z calkowicie
    ukrytymi zawiasami w pozycji zamknietej? :P

    Filozofowac mozna zawsze, tak najlatwiej :P

    Pewnie, ze otworzysz prawe lewa reka. Tyle, ze to nieergonomiczne i
    niewygodne i nienaturalny odruch. Mozna otwierac takze biodrem albo brzuchem
    jesli ktos posiada tak duzy jak np. ja ;)

    Czlowiek pyta, dostal kilka TAKICH samych odpowiedzi lub tez odpowiedzi
    zblizonych po ktorych srednio inteligentna osoba jest w stanie wydedukowac o
    co chodzi, a tu sie zaczyna robic (jak zwykle zreszta na usnecie) watek
    dlugi na hoho...

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 14. Data: 2009-05-07 18:39:27
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gtv6i0$18t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > o co chodzi, a tu sie zaczyna robic (jak zwykle zreszta na usnecie) watek

    Kfila, mój sposób jest bezbłędny
    chyba że ktoś nie wie, że zawiasy są tam,
    gdzie drzwi stykają się z framugą
    :D
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 15. Data: 2009-05-07 20:44:52
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Nie mieszaj - a jak stoisz po drugiej stronie drzwi ;-P ?

    Jak ktoś miesza to jedynie TY z drugiej strony drzwi nie ma zawiasów -
    czytaj ze zrozumieniem i dokładnie.

    --
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-05-07 20:45:41
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Co, jesli zawiasy są schowne?
    A jak wyląduja marsjanie?

    --
    Mariusz

  • 17. Data: 2009-05-07 21:27:13
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > z drugiej strony drzwi nie ma zawiasów -

    Brawo :-) !
    A teraz popatrz co napisałeś - drzwi zamknięte,
    stoisz przed nimi i zadnych zawiasów nie widać ;-)
    Dlatego wyjaśnienie jednego z poprzedników jest lepsze.

    > czytaj ze zrozumieniem i dokładnie.
    Raczej Ty czytaj co piszesz.

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2009-05-08 19:08:01
    Od: "Ryszard" <r...@w...pl>

    Temat zamykam. Wielkie dzięki. Jesteście fantastyczni :-)
    -Ryszard

  • 19. Data: 2009-05-08 19:42:47
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

> [...]
    > stoisz przed nimi i zadnych zawiasów nie widać ;-)
    > Dlatego wyjaśnienie jednego z poprzedników jest lepsze.

    Widzę, że trzeba obniżyć nieco loty i pisac bardziej jak krowie na rowie.
    Kazdy umiarkowanie inteligentny wie, że jak nie widzi zawiasów w ogóle to
    musi stanąc z drugiej strony drzwi. Jak zaczniesz tłumaczyć tak samo z
    drzwiami otwartymi to już bedzie tysiące interpretacji...
    Ja tego stwierdzenia nie wymyśliłem tylko wyczytałem, spodobało mi się jako
    bardzo intuicyjne... ale jak widać nie dla każdego.
    No cóż. takie życie. Następnym razem będę pisał jaśniej.

    --
    Mariusz

  • 20. Data: 2009-05-09 08:48:39
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    > Widzę, że trzeba obniżyć nieco loty i pisac bardziej jak krowie na rowie.
    > Kazdy umiarkowanie inteligentny wie, że jak nie widzi zawiasów w ogóle to
    > musi stanąc z drugiej strony drzwi. Jak zaczniesz tłumaczyć tak samo z

    Widzę, że niektórzy zjedli wszystkie rozumy (kształtowane tym co gdzieś
    przeczytali) i na dodatek są niemili (co akurat na grupach jest
    standardem.... tacy "keyboard warriors"). Zanim kogokolwiek obrazisz, albo
    będziesz próbował sprawdź, czy Twoja wiedza jest wystarczająca. Są drzwi w
    przypadku których zawiasów nie widać po żadnej stronie jeśli są one
    zamknięte.

    Tomek.