  • 11. Data: 2011-04-20 05:10:26
    Temat: Re: Drzwi wewn?trzne
    Od: Kazimierz Debski <k...@o...eu>

    > Od gory bedzie jakies 10 cm gotowy otwor wedlug PORTY ma miec np. 88x206 a u
    > mnie
    > on ma 94x216

    Zaraz, zaraz. A może to 216 to jest przed wylewkami. Po zrobieniu
    wylewek będzie tyle, ile trzeba.

    Kazek

  • 12. Data: 2011-04-20 11:12:30
    Temat: Re: Drzwi wewnętrzne
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ci, kt rym za to zap acisz. AFAIK tynkarze nie maj wp ywu na wielko
    > otworu.

    Oj to sie bardzo mylisz. Moi jak nalozyli tynku to otwor pytajacego
    bylby za maly. Miejscami mam 5-7 cm tynku wiec moze w ten sposob,
    reszte pianka.

    KADAR

  • 13. Data: 2011-04-20 17:53:06
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-20 13:12, Kadar pisze:

    > Oj to sie bardzo mylisz. Moi jak nalozyli tynku to otwor pytajacego
    > bylby za maly. Miejscami mam 5-7 cm tynku wiec moze w ten sposob,
    > reszte pianka.

    Na co oni nakładali ten tynk? przy ościeżnicach opaskowych daje się
    deskę do ściany i tynkuje do deski, wtedy otwór ma dokładnie tyle ile
    miał przy SSO.

    M.

  • 14. Data: 2011-04-21 11:50:17
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Na co oni nakładali ten tynk? przy ościeżnicach opaskowych daje się
    > deskę do ściany i tynkuje do deski, wtedy otwór ma dokładnie tyle ile
    > miał przy SSO.
    >
    > M.

    Jak to na co? Na sciane, a na sciane mozna duuuuuzo nalozyc.
    Wyrownywali w ten sposob krzywe sciany, ktore bwczesniej sami
    postaiwli.

    KADAR

  • 15. Data: 2011-04-21 20:51:24
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2011-04-21 13:50, Kadar pisze:

    > Jak to na co? Na sciane, a na sciane mozna duuuuuzo nalozyc.
    > Wyrownywali w ten sposob krzywe sciany, ktore bwczesniej sami
    > postaiwli.

    Hmmmm. Ale otworu to nie zmniejsza.

    M.

  • 16. Data: 2011-04-22 10:12:49
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Hmmmm. Ale otworu to nie zmniejsza.
    >
    > M.

    To zalezy gdzie ten tynk kladziesz moi fahovcy potrafili wszystko
    (oczywiscie normalne rzeczy byly zbyt banalne, zeby sie takimi
    zajmowali) nawet otwor zmniejszyc.

    KADAR