  • 11. Data: 2010-01-10 23:01:48
    Temat: Re: Dwa pytania o ogrodzenie
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:hid30p$28sg$1@alfa.ceti.pl...

    > Jo w Bytomiu :):) ale Twoje strony znom bo mom tam poru kliyntów w
    > Wodzisławiu / Rybniku mom stałego kliynta
    > a w Jastrzymbiu dobrego kupla , a konsek ziymi kupiłech w Drogomyślu koło
    > Strumiynio :):):) to zaroz u Ciebie za winklym ;-)

    A Wam to sie tak na codzien nie myli pisanie gwara i nie gwara?? :-))

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2010-01-11 08:05:27
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 80 cm z czego zaglebienie slupkow - 70 cm.
    >
    > --
    Błąd. Dół słupka powinien byc poniżej betonu.
    Po wywierceniu dziury dio dołu nalezy sypnąc łopate żwiru np, na tym żwirze
    ustawić słupek i dopiero zalac go betonem. Wtedy woda skraplajaca się na
    wewnetrznych ścianach słupka wsiaka w grunt. a jak słupek będzie
    zabetonowany to bwoda bedzie zbierała się na dnie słupka i może on
    korodować.

    Krzysiek

  • 13. Data: 2010-01-11 09:28:41
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > się na wewnetrznych ścianach słupka wsiaka w grunt. a jak słupek będzie
    > zabetonowany to bwoda bedzie zbierała się na dnie słupka i może on

    Jakos mam wrazenie, ze wlasnie niezabetonowany slupek bedzie korodowal od
    dolu, ale Twoj patent moze byc ciekawy.
    Jak slupek bedzie stal w wodzie bo wody wysoko to chyba jenak zabetonowac.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2010-01-11 09:42:40
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 11 Sty, 00:01, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w
    wiadomościnews:hid30p$28sg$1@alfa.ceti.pl...

    > A Wam to sie tak na codzien nie myli pisanie gwara i nie gwara?? :-))

    Mi akurat nie bo na codzien niestety gwary nie uzywam :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2010-01-11 10:43:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Jakos mam wrazenie, ze wlasnie niezabetonowany slupek bedzie korodowal od
    > dolu, ale Twoj patent moze byc ciekawy.
    > Jak slupek bedzie stal w wodzie bo wody wysoko to chyba jenak zabetonowac.

    W sumie i Ty masz racje. Zalezy jaki grunt jest. Jak wody gruntowe wysoko to
    faktycznie może lepiej zabetonować całość . Jak grunt suchy to lepiej tak
    jak ja pisze.

    Krzysiek

  • 16. Data: 2010-01-11 11:23:53
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

> [...]
    > się na wewnetrznych ścianach słupka wsiaka w grunt. a jak słupek będzie
    > zabetonowany to bwoda bedzie zbierała się na dnie słupka i może on

    Pod warukniem że słupek z profila zamkniętego.
    Ma to swoje dobre i złe strony. Dobra to fakt że jak słupek napełni sie wodą
    do mróz go nie rozsadzi. Zakorkowałem słupki nie zauwazywszy że w kilku z
    nich stoi woda i na mrozie z kwadratowych zrobiły sie obłe a dwa z nich to
    nawet pekły wzdłuż. i musiałem spawać.
    Wada to fakt ze jak jest pogoda deszczowa to w takim otwartym od dołu słupku
    bankowo stoi woda gruntowa powodując korozję.

    Marek

  • 17. Data: 2010-01-11 12:44:37
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > Mi akurat nie bo na codzien niestety gwary nie uzywam :-)
    > pozdr.

    Jo tyż godom ino jak trafi sie drugi Hanys ;-)

    > --
    > Adam Sz.

    Mayky

  • 18. Data: 2010-01-11 15:13:30
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 9 Sty, 21:02, Gonzo <g...@n...nn> wrote:
    > Witam,
    > Bede wdzieczny jesli ktos z grupowiczow pomoze mi w tym temacie:
    > - na jaka glebokosc kopac dol pod slupki na ktorych bedzie siatka
    > (wydaje mi sie ze ponizej przemarzania, ale to strasznie duzo wychodzi),
    > a jaka srednica?
    > - Czy mozna odzyskac vat za materialy na ogrodzenie mimo, ze jeszcze nie
    > ma domu (nawet nie ma pozwolenia)?
    >
    > Dzieki serdeczne,
    > Lukasz

    slupki mialem 2 m /ciete z 6m profili zamknietych huta takie dostarcza
    i tyle/
    kopanie wiertnica na 50 cm /ziemia u mnie piaszczysta/
    zaprawe kupowalem w workach i krecilem mieszadlem.
    dlugosc ogrodzenia jakies 300 m.
    slupki zaslepiane deklami z tworzywa.
    malowanie 3 x farba podkladowa i 2 x chlorokauczukowa /inne farby zbyt
    drogie - jakosc/cena)
    siatka bedzie 1,5m bez podmurowki
    od frontu beda panele zgrzewane

  • 19. Data: 2010-01-11 16:11:35
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > nich stoi woda i na mrozie z kwadratowych zrobiły sie obłe a dwa z nich to

    Przecież słupki betonuje się również w środku

  • 20. Data: 2010-01-11 16:48:24
    Od: mayky <m...@c...pl>

    > slupki mialem 2 m /ciete z 6m profili zamknietych huta takie dostarcza
    > i tyle/
    > kopanie wiertnica na 50 cm /ziemia u mnie piaszczysta/

    jakie FI ????

    i jak masz rozmieszczone przelotki ???
    bo mi wychodzi 50 cm w betonie + 5 cm nad ziemie + 150 cm siatka + 5 cm
    s?upek wyzej siatki co daje razem 210 cm .....

    > zaprawe kupowalem w workach i krecilem mieszadlem.
    > dlugosc ogrodzenia jakies 300 m.

    kurcze przy 300 mb co ile dawa?es' slupek ???
    ile worków ci tej zaprawy wyszlo ???

    > slupki zaslepiane deklami z tworzywa.
    > malowanie 3 x farba podkladowa i 2 x chlorokauczukowa /inne farby zbyt
    > drogie - jakosc/cena)

    Mys'le; zeby cze;s'c' wbetonowana pokryc jeszcze jakims lepikiem
    nie robiles ???