    From: "Tomek" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Dylatacja - jaka przy podłogówce?
    Date: Tue, 17 Aug 2010 11:58:22 +0200

    Właśnie będe wylewał posadzki na dniach
    i teraz mam pytanie

    ekipa kładzie styropian i dylatacje wysokosci 10cm wysoka
    kolor zielony (nie wiem czy ma znaczenie)
    czy taka zwykla dylatacja może być też uzyta w miejscach gdzie jest
    podłogowe ogrzewanie?

    czy może powinno się dawać podwójnie zwykłą?

    wiem, że jest dostępna żółta grubsza, z jakąś folią dodatkową
    ale nie mogę dostać jej, tylko na allegro w moim miejsce na składach nie
    mają.
    (http://tnij.org/dylatacja)

    zostawić zwykłą wszędzie czy koniecznie kupić żółta w miejsca gdzie będzie
    podłogówka?, a moze zwykła dać podwójnie

    Po co w tej żółtej jest ta folia dodatkowa na tej taśmie dylatacyjnej?
    większosc mi mowi, ze możę byc zwykla, ale nie chciłbym aby pozniej mi coś
    pękało

    dzięki za pomoc