  • 1. Data: 2009-02-05 19:57:59
    Temat: Dyplomowany elektryk w Warszawie potrzebny
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    "Mój" elektryk skończył robotę (nie narzekam, jest OK) 3 lata temu i
    od tej pory nie może załatwić formalności w RWE (STOEN czy jak to sie
    tam nazywa).
    Nie dość że płacę za prąd budowlany to jeszcze mam drewniany słup na
    środku podwórka z licznikiem.
    RWE już swoje skrzynki na granicy ma postawione, kable są poprowadzone
    jak trzeba (tak myślę), opłaty wykonane (niestety za robotę też
    zapłaciłem). Potrzebny elektryk z uprawnieniami który by dokończył
    sprawę, oczywiście zapłacę. Mój email jest prawdziwy.

    --
    ZZ@private