  • 1. Data: 2012-04-28 00:24:22
    Temat: Działka pełna niespodzianek:)
    Od: Gonia J <g...@o...pl>

    Wylazło mi z ziemi coś nowego i pięknego. Taki malutki kwiatuszek, w
    środku żółty z białymi brzeżkami, na zewnątrz biały z czarnym paseczkiem
    pośrodku płatka. Na noc się zwija i śpi:) I wszystko wskazuje na to, że
    mam tej pięknoty więcej!!!
    I że na tym nie skończą się niespodzianki - poprzedni właściciele pchali
    ponoć w ziemię wszystko, co było wieloletnie i mogę mieć jeszcze wiele
    niespodzianek. Chyba kupię ten aparat foto...
    pozdrawiam
    G.
    ps. pocieszała mnie dziś sąsiadka (40 lat na działce). Podobno będzie
    ślicznie u mnie... za trzy lata...:)

  • 2. Data: 2012-04-28 08:42:24
    Temat: Re: Działka pełna niespodzianek:)
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-04-28 00:24, Gonia J pisze:
> [...]
    > środku żółty z białymi brzeżkami, na zewnątrz biały z czarnym paseczkiem
    > pośrodku płatka. Na noc się zwija i śpi:) I wszystko wskazuje na to, że

    Anemony?
    --
    B.

  • 3. Data: 2012-04-28 17:12:53
    Od: " " <s...@g...pl>

    > Chyba kupię ten aparat foto...

    Przeznacz wreszcie te parę stówek i kup tego aparata.
    Pokażesz fotki. Ty ucierpisz finansowo,
    ale my będziemy mieli okazję pocieszyć oko.
    :-))

    Pozdrawiam dokumentacyjnie
    skryba

  • 4. Data: 2012-04-28 21:49:24
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    > G.
    > ps. pocieszała mnie dziś sąsiadka (40 lat na działce). Podobno będzie
    pokop tam głębiej, może znajdziesz milsze niespodzianki?
    SJS