  • 1. Data: 2010-03-10 11:06:31
    Temat: Ekipa do kostki w Zielonej Gorze
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Moze ktos z Was ma namiary na ekipe w okolicach Zielonej Gory od kostki
    w cenie <= 100 zl/m2 ? Oczywiscie cena robocizny z materialem,
    przygotowaniem terenu itp. Do polozenia 160 m2 kostki odpornej na
    obciazenia samochodow (8*11 ?). Na jesien mialem goscia w rewelacyjnej
    cenie 85 zl/m2 ale w zwiazku z rewelacyjna cena mial wielu klientow i
    podniosl do 120 zl ;-(

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-10 18:05:32
    Temat: Re: Ekipa do kostki w Zielonej Gorze
    Od: "adi" <a...@g...com>

    100 za metr z materiałem to nierealne

  • 3. Data: 2010-03-11 06:24:50
    Od: majer <a...@n...ma>

    adi pisze:
    > 100 za metr z materiałem to nierealne

    Co w tym nierealnego? Cena 1m2 kostki z transportem ze Strzegomia to
    niecale 50 zl. Firmy ktore stale wspolpracuja z producentami maja
    jeszcze lepsze ceny. Reszta to podsypka i robocizna.

  • 4. Data: 2010-03-11 07:56:45
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    > 100 za metr z materiałem to nierealne Pomorze
    85zł za mkw z materiałem
    Od 25zł za mkw sama robocizna bez materiału.
    Nie ma żadnych problemów na znalezienie chetnych do pracy w tej cenie

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-03-11 18:43:07
    Od: "adi" <a...@g...com>

    25 zł za robocizne :) lecz sie chłopie, za puzzle więcej biorą

  • 6. Data: 2010-03-12 08:05:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > 25 zł za robocizne :) lecz sie chłopie, za puzzle więcej biorą

    Jeszcze wiosna zeszłego roku trudno było zxnależć kogoś za 40zł/,kw.
    Teraz sopokojnie za 25-30znajdziesz chętnego.
    Pazdziernik 2009: podjazd przed domem+ opaska+ taras/ ogólnie całe otoczenie
    domu u mojego znajomego. Układane z tzw starobruku(kostaka betopnowa
    imitująca bruk). Firma układała za 85zł/mkw(robocizna+materiał). Wyszło
    przepieknie. Jak będe w okolicy to pstrykne parę fotek.
    Wszystkie firmy robiące w bruku/kostece od kilku miesięcy stoją z
    oczywistych względów wiec teraz łapią zlecenia za byle jaką klase. Aby tylko
    robota była. Nie mówiąc juz o tym że praciownicy tych firm w ramach fuchy
    zrobia to jeszcze taniej
    Dobre moment dla inwestorów

    Krzysiek