  • 41. Data: 2010-12-22 09:09:24
    Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 22 Gru, 09:33, "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    wrote:

    > o padsy

    Słoniooocyyyyy, grrrrrrr!!!!!

    Pady, "pliiiiz", pady, nie padsy na litość boską, bo to jest potworek
    na miarę słynnego "dżusu jabłkowego"

    J.

  • 42. Data: 2010-12-23 00:22:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-12-14 09:21, /// Kaszpir /// pisze:

    > Dlatego ja dałem sobie spokój z senseo ...
    > Senseo robi dobrą kawę , ale ta zrobiona ekspresem wysokociśnieniowym
    > jest smaczniejsza , bardziej aromatyczna i ... zdrowsza ...

    Tak z technicznego punktu widzenia, jak szybciej przepływająca woda
    przez kawę może być zdrowsza od tej wolniej płynącej?

  • 43. Data: 2010-12-23 09:00:31
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Np dlatego że nie wypłukuje szkodliwych lub psujących smak substancji, które
    dopiero po pewnym czasie się rozpuszczają.

    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 44. Data: 2010-12-23 18:56:46
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-12-23 10:00, Jan Werbinski pisze:
    > Np dlatego że nie wypłukuje szkodliwych lub psujących smak substancji,
    > które dopiero po pewnym czasie się rozpuszczają.

    Szybciej płynąca woda nie wypłuka od wolniej płynącej? A prawa fizyki są
    jakoś przeciw.

  • 45. Data: 2010-12-23 22:58:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Szybciej płynąca woda nie wypłuka od wolniej płynącej? A prawa fizyki są
    > jakoś przeciw.

    Pewne substancje są trudno rozpuszczalne i po prostu nie zdążą się
    rozpuścić.
    Mnie się nie czepiaj, bo mi smakuje kawa z tymi rozpuszczonymi truciznami.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/