  • 1. Data: 2014-01-18 00:42:33
    Temat: Electro i Opineo
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Pracownik Opineo.pl przyznaje, że system publikowania opinii nie jest perfekcyjny.

    http://www.komputerswiat.pl/artykuly/interwencje/201
    4/01/opinie-o-sklepach-na-cenzurowanym.aspx#utm_camp
    aign=Newsletter&utm_source=KS&utm_medium=Mail&utm_co
    ntent=ArticleTitleLinks

    I chyba jasne jest to, że Opineo służy nieuczciwym sklepom.
    Zamieszczenie negatywnej opinii jest tam niemożliwe, skoro
    mojej opinii (związanej z zakupem smartfonu -- Monstera)
    nie zamieszczono pomimo ewidentnego mataczenia ze strony
    sklepu.

    -=-

    Na rzut beretu ode mnie są dwie apteki.
    W jednej mnie oszukano, sprzedając witaminę B1 3 mg
    zamiast 25 mg -- i twierdzono, że dobrze uczyniono,
    bo za dużo kupuję witaminy B1!!! Recepta wystawiona
    przez lekarza -- nie miała wartości dla aptekarki!

    Mając słaby wzrok, nie zauważyłem, że aptekarka mnie
    oszukuje, sprzedając mi nie to, co miała mi sprzedać
    zgodnie z zalecenie lekarza umieszczonym na recepcie.

    W drugiej aptece oszukano mnie z zawartością kwasu
    acetylosalicylowego (czyli substancji czynnej)
    w sprzedawanej mi Aspirynie...

    Z obu zrezygnowałem -- choć były tuż obok mnie.

    Jest nawet powiedzenie:

    z aptekarską dokładnością

    Po jakimś czasie otworzono w pobliżu kolejną aptekę,
    w której stale jest tak zwany ruch, podczas gdy dwie
    wcześniej wspomniane raczej nie narzekają na nadmiar
    klientów. ;)

    -=-

    Ja nie zamierzam giąć karku przed skurwysyństwem.
    Przeżyłem upadek komunizmu w Polsce i raczej jestem
    zaprawiony w życiu na przetrwanie. Urodziłem się
    z wiecznie bolącym uchem, wadami wzroku, chorobami
    skóry, rumieniem guzowatym związanym z reumatyzmem...
    Latami kłuto mnie (grubymi igłami -- wówczas jeszcze
    nie było jednorazówek) debecyliną i penicyliną...

    Gdy miałem kilka lat (mniej niż 6) reumatolodzy mówili,
    że być może nie będę mógł chodzić, gdy będę w wieku
    dojrzałym/dorosłym.

    Nie tylko chodziłem i chodzę, ale także biegałem
    i biegałbym nadal, gdyby nie uszkodzenie kręgsłupa.

    Mnie byle gówno (służące diabłu, któremu
    na imię religia Jana Pawła II) nie złamie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'