  • 251. Data: 2023-12-03 21:53:13
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > No tak gadali ci co lada chwila stery rządowe obejma.
    > No chyba że oszukali " Polki i Polaków"

    To wycie jest nawet troche smieszne w kontekscie ostatnich 8 lat.

    > Jest.

    > Chcieli przedłużyć zamrożenie cen energii mogli napisać prosto-
    > "przedłużamy zamrożenie cen energii na następne 1/2/3/12
    > miesiecy/30 lat*(niepotrzebne skreślić) Przecież tego oczekują
    > "Polki i Polacy" Z racji tego że oczekuję tego "Polki i Polacy" to
    > zapewne Duda taką prostą ustawę by podpisał

    Ale dlaczego opozycja ma ułatwiac zadanie prezydentowi wszystkich
    Polaków? Przepraszam: Polek i Polaków! Bez cudzysłowu!

    > A odnośnie wiatraków wywlaszczyń odległości itp można było
    > stworzyć drugi dokument i nad nim pracować

    Pewnie ze mozna było.
    Ale mysle ze i tak wyrobia sie w krótszym terminie niz ustawy które pis
    poprawiał 8 razy, tydzien po tygodniu, miesiac po miesiacu.
    ;-P

    > A dlaczego ja mam na to pytanie odpowiadać?

    :-)
    bo ty tu wystepowałes cały czas w roli adwokata diabła a teraz nagle
    masz wielkie pretensje ze juz od razu, po tygodniu nie jest normalnie!

    > Przecież ci co za chwilę przejmą rządowe stery mogli to wszystko
    > doskonale przewidzieć i powinni być na to przygotowani. I ponoć
    > byli bo jakimiś teczkami z gotowymi rozwiązaniami machali w
    > trakcie kampanii i chwilę po ogłoszeniu wyników

    > A no nie jest i nie oczekiwałem że będzie normalnie w tydzień/dwa
    > miesiąc po wyborach.
    > Ale jak widzę normalności tu raczej nie będzie i później bo
    > zaczynają stosować te metody które PiS im pięknie przetestował
    > przez ostatnich kilka lat

    niestety tak to własnie wyglada. Byleby nie było gorzej.
    Od lat polityka rzadzi sie prawem wahadła.
    Tyle ze ty nie protestowałes jak wychylało sie w druga strone.
    Hipokryta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 252. Data: 2023-12-04 05:59:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-12-2023 o 10:25, Kris pisze:

    > A miało zacząć być normalnie.

    Będzie.
    Ale nie od razu.

    Jak wszelki słuch po pisie zaginie i Adrian wraz z kolegami będzie
    siedział, zamiast rzucać kłody pod nogi.

  • 253. Data: 2023-12-04 06:00:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-12-2023 o 11:53, Budzik pisze:

    > W sumie nie ma tutaj wprowadzania tylnymi drzwiami.
    > Jest natomiast brak konsultacji etc.

    Przecież już były.
    A to że pis je olał i zrobił jak uważał, to inna sprawa.

  • 254. Data: 2023-12-04 09:44:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 06:00:00 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    > Będzie.
    > Ale nie od razu.
    >
    > Jak wszelki słuch po pisie zaginie i Adrian wraz z kolegami będzie
    > siedział, .

    Kiedy mniej więcej to się to się zdaży wg. Ciebie?

  • 255. Data: 2023-12-04 10:07:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2023 o 09:44, Kris pisze:

    > Kiedy mniej więcej to się to się zdaży wg. Ciebie?

    Ja nie kogutek, nie bawię się w proroka.
    Ale kiedy będą wybory prezydenckie, to mniej więcej wiadomo.

  • 256. Data: 2023-12-04 11:10:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    niedziela, 3 grudnia 2023 o 22:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Ale dlaczego opozycja ma ułatwiac zadanie prezydentowi wszystkich
    > Polaków? Przepraszam: Polek i Polaków! Bez cudzysłowu!

    Przecież Polki i Polacy oczekują zamrożenia cen energi

    > niestety tak to własnie wyglada. Byleby nie było gorzej.
    > Od lat polityka rzadzi sie prawem wahadła.
    > Tyle ze ty nie protestowałes jak wychylało sie w druga strone.
    > Hipokryta?

    Ani wtedy nie zamierzałem ani teraz nie zamierzam samospalenia dokonać czy jakiegoś
    innego manifestu.
    Dorośli ludzie dostali władze, dobrze im za to płacimy dodatkowo to i też oczekuje że
    jak coś obiecują to tak zrobią.

  • 257. Data: 2023-12-04 11:47:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2023 o 11:10, Kris pisze:

    > Ani wtedy nie zamierzałem ani teraz nie zamierzam samospalenia dokonać czy
    jakiegoś innego manifestu.

    Zacytuj swojego posta, w którym czepiałeś się pis za wrzutki do ustaw
    rzeczy w ogóle nie związanych z tematyką (ta chociaż jest związana, bo
    tani prąd skądś trzeba mieć).

    Chociaż jeden taki cytat.....

    A jak nie - to daruj sobie tą swoją moralność Kalego, przynajmniej na
    tej grupie.

  • 258. Data: 2023-12-04 12:20:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 11:47:44 UTC+1 Cavallino napisał(a):

    > Zacytuj swojego posta, w którym czepiałeś się pis za wrzutki do ustaw
    > rzeczy w ogóle nie związanych z tematyką

    Ale pisie nigdy normalnie nie działali,mieli pełną władzę robili co chcieli.
    Ówczesna opozycja była na tyle nieudolna że pozwoliła im działać dwie kadencje.
    A co do moich cytatów to Sam sobie sprawdź- pisałem kilkakrotnie co najmniej, że
    pisie ładnie dzisiejszej demokratycznej utorowali kierunek. I jak widać ta jeszcze
    opozycja czerpie z tych doświadczeń pełnymi garściami.
    >(ta chociaż jest związana, bo
    > tani prąd skądś trzeba mieć).

    Związana jak pięść z nosem.
    Zamrożenie cen energii to temat na kilka kilkanaście miesięcy/tymczasowy a wiatraki
    itp to troszkę bardziej długofalowa sprawa. I spokojnie można było te dwie sprawy
    rozdzielić..

    > Chociaż jeden taki cytat.....
    >
    > A jak nie - to daruj sobie tą swoją moralność Kalego, przynajmniej na
    > tej grupie.

    Cytatów moich że nowi którzy zdobyli koryto będą pełnymi garściami czerpać z
    doświadczenia poprzedników z co najmniej ośmiu poprzednich lat znajdziesz bez
    problemu.
    I jak widać nawet pozorów nie stwarzają- zaczęli od razu.
    I że dalej to pójdzie w tym kierunku nie mam najmniejszych wątpliwości.
    Kwestia tygodni miesięcy jak będą swoimi na wzór pisiów obsadzać spółki skarbu
    Państwa przejmować TV itp
    Młody jesteś to i masz prawo być trochę naiwny.
    Pożyjemy zobaczymy kto z nas ma rację

  • 259. Data: 2023-12-04 12:34:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2023 o 12:20, Kris pisze:

    > Ale pisie nigdy normalnie nie działali,mieli pełną władzę robili co chcieli.

    A Ty protestowałeś, tak jak teraz?
    Czy jednak dziwnym trafem, nagle się obudziłeś po 8 latach spokojne snu?

    Czy może jednak wtedy uważałeś, że wszystko jest ok, bo to Twoje
    nieudaczniki robiły wrzutki?

    > Związana jak pięść z nosem.

    Nie bredź.
    To są dwa punkty z tematyki energetycznej, które były do załatwienia od
    razu.
    Sprzątać trzeba będzie długo, czym szybciej i skuteczniej, tym lepiej.

    Więc idź wyć gdzie indziej, tutaj może co najwyżej poklask kogutka
    zdobędziesz.

    > Cytatów moich że nowi którzy zdobyli koryto

    Chodzi o cytat potępiający starych za wrzutki, gdybyś był za głupi żeby
    sam to pojąć.

    A tego typu manipulacje to sobie na partyjnym spotkaniu urządzaj.

    PLONK WARNING oszołomie....

  • 260. Data: 2023-12-04 13:53:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 12:34:33 UTC+1 Cavallino napisał(a):
    >.

    > Chodzi o cytat potępiający starych za wrzutki, gdybyś był za głupi żeby
    > sam to pojąć.

    Kulturę wypada zachować w dyskusji

    > A tego typu manipulacje to sobie na partyjnym spotkaniu urzą
    > PLONK WARNING oszołomie....

    Brakuje argumentów zaczynają się chamskie wycieczki
    Miłego popołudnia zycze