  • 271. Data: 2023-12-04 21:03:30
    Temat: Re: Fotowoltaika słabo pyka
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 19:23:24 UTC+1 Kris napisał(a):
    > Nigdy nie mów nigdy
    > Dzisiejsze wypowiedzi polityków (jeszcze) opozycji wskazują kierunek trochę inny.
    Dzisiaj zmienili(Kosiniak w TVN) narrację wobec WOT i elektrowni jądrowej, zmienia
    wkrótce i wobec CPK

  • 272. Data: 2023-12-04 21:27:53
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:57, Kris pisze:

    > Onet na który się powołujesz to te lepsze media?

    Ukrywają niewygodne dla siebie...ale odkrywają niewygodne dla rządu,
    obojętnie jakiego :) Powinieneś to wiedzieć...ale wiem, że nie wiesz.

    Gdyby kłamali to by mieli sprawy w sądzie, tak jak TVPiS :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 273. Data: 2023-12-04 21:29:30
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 04.12.2023 o 20:53, Kris pisze:

    > I to ma tłumaczyć terazniejsza wrzutkę z której teraz po rozdmuchanie tematu się
    wycofują?

    Nie, bo się hejt podniósł...więc sprawdzają.

    > Tak było, ale od 15 pazdziernika miało być inaczej.
    > A póki co wzorują się na poprzednikach.

    Jakich poprzednikach? Jeszcze rząd Pinokia rządzi :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 274. Data: 2023-12-05 00:09:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 19:55:00 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Który program radia?
    wiatrowych i możliwości wywłaszczenia.
    > Złe radio słuchasz albo takie, które Ci tego nie podało, znaczy szczegółów.
    > Na dodatek, nie masz bladego pojęcia, że tyczy się to niewielkich
    > regionów Polski, czyli możliwości wiatrowych (całe południe i wschód
    > Polski odpada) i budowę "cichych" wiatraków w takich miejscach.

    > O kasę. Dziwne, że nie pytasz o wywłaszczenia pod budowę CPK :)
    odnośnie wiatraków osobny dokument sporządzić?
    > A skąd kasa na zamrożenie cen energii jak budżet już uchwalony przez PiS
    > i to ze sporym przegięciem?
    Uchwala sobie swoje budżet. Trafia do niego między innymi pieniadze po zniesieniu
    abonamentu radiowo telewizyjnego. Obiecał kiedyś taki jeden i to zrobią. Jak to
    możliwe ze zniosą i na tym budzet zarobi. Zamiast abonamenty RTV będzie opłata
    audiowizualna. Niecałe 8 złotych miesięcznie. Liczona będzie nie od gospodarstwa
    domowego a od osob jakie tworza gospodarstwo domowe. 8 zyli za osobę. Dobrze ze nie
    PiS będzie ja pobierał bo by musiał od kobiet w ciazy pobierać minimum dwie stawki.
    Tusk likwiduje patologie zwiazana z powszechnym niepłaceniem abonamentu radiowo
    telewizyjnego. Opłatę audiowizualna będą pobierały urzędy skarbowe a nie jakas
    niewydolna poczta. A teraz czerwony osrany kutasie najlepsze. Będę zwolniony z tej
    opłaty bo jestem emerytem ze zbyt niska emerytura. Ha ha ha.

  • 275. Data: 2023-12-05 00:30:49
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Będę zwolniony z tej opłaty bo jestem emerytem ze zbyt niska emerytura. Ha ha ha.

    Masz zatem przewidziane miejsce na smętarzu/chyba opłacone dodtakowo.
    Musisz zatem umierać :) Czekamy...:]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 276. Data: 2023-12-05 00:57:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 5 grudnia 2023 o 00:32:06 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Masz zatem przewidziane miejsce na smętarzu/chyba opłacone dodtakowo.
    > Musisz zatem umierać :) Czekamy...:]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Masz rozdwojenie jaźni bo napisałeś ze czekacie. Hyba ze ty towarzysz jestes. A
    raczej poł towarzysz bo oni mieli formule "wy" do innych i "my" do siebie. A tak
    ogólnie to wypierdalaj.

  • 277. Data: 2023-12-05 07:26:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-12-2023 o 17:14, Kris pisze:

    > Pogadamy na wiosnę jak Tobie się to coś WARNING odblokuje

    Nie używaj słów których znaczenia nie rozumiesz.

    A z hipokrytami nie mam o czym gadać.

  • 278. Data: 2023-12-05 09:59:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Masz rozdwojenie jaźni bo napisałeś ze czekacie.

    Z kolegą pisałem.

    > Hyba

    Co to jest "hyba"?

    Tak Zenuś. Widzę że ci się podoba niepłacenie abonamentu ale podoba ci
    się kradzież z memerytury obecnie przez PiS na TVPiS. Jakieś 3 miliardy
    rocznie zł co daje 15zł.

    Nie płacisz ale płacisz.

    Hehehe

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 279. Data: 2023-12-05 11:38:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 4 grudnia 2023 o 21:30:02 UTC+1 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Nie, bo się hejt podniósł...więc sprawdzają.

    Delikatni ci nasi wybrańcy że się hejtu boją

  • 280. Data: 2023-12-05 11:50:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-12-2023 o 11:38, Kris pisze:

    > Delikatni ci nasi wybrańcy że się hejtu boją

    Się zdecydujcie - nie reagują na zastrzeżenia opozycji czy mediów w
    procesie ustawodawczym - źle, bo niby nie robili konsultacji.
    Reagują - też źle, bo się boją hejtu.

    Kiedy będzie dobrze?

    Jak będą w nazwie pis mieli i tylko wtedy?

    HINT: Proces tworzenia prawa właśnie na tym polega, że bierze się pod
    uwagę różne stanowiska, różnych grup i na tej podstawie wprowadza poprawki.

    A nie że przyklepujemy wszystko jak leci, głupie czy nie, bo to "nasi"
    wymyślili.

    Lepiej wyłapać ewentualne wątpliwości zawczasu, niż poprawiać buble po
    uchwaleniu, czyż nie?