  • 11. Data: 2015-02-14 00:58:47
    Temat: Re: GU10 LED
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-12 o 09:32, Kris pisze:
    > Jest ktoś na bieżąco? Kupował ostatnio może coś konkretnego polecić?
    > Na portalu aukcyjnym sporo tego jest rozrzut cenowy tez spory a może
    ktoś ostatnio doktoryzował temat i cos konkretnie poleci. 4-5W

    Ostatnio to byly w pazdzierniku bardzo fajne w biedronce.
    Jasne, przyjemne swiatlo cieplego halogena, bez zadnych trupich czy
    zielono czerwonych nalecialosci, fabrycznie skupione, bo maja soczewke,
    ale mozna ja odkleic i idealnie nadaja sie np do lampki na biurko.

    O wiele lepsze od tego co mozna spotkac w lidlu.
    Jak beda znowu kupie kolejne.

    http://www.promoceny.pl/detail/biedronka-zarowka-led
    -cob-gu10-4-3-w-247757/

    Tmek

  • 12. Data: 2015-02-14 01:02:35
    Od: Tmek <t...@d...ek>

    W dniu 2015-02-14 o 00:58, Tmek pisze:
> [...]
    > ale mozna ja odkleic i idealnie nadaja sie np do lampki na biurko.
    >
    > O wiele lepsze od tego co mozna spotkac w lidlu.

    Niezla przebitka, to te same.
    http://allegro.pl/led-cob-4-3w-280lm-2700k-dekra-tur
    bina-wiatrowa-i5069324409.html

  • 13. Data: 2015-02-14 08:39:47
    Od: "S...@w...com" <a...@g...pl>

    Zobacz
    http://allegro.pl/zarowka-led-24-smd-5050-gu-10-4-6w
    -szybka-ciepla-i5030401667.html

    Użytkownik "Tmek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

  • 14. Data: 2015-02-14 09:01:32
    Od: <a...@g...pl>

    Zobacz:

  • 15. Data: 2015-02-19 14:54:00
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    dddddddd wrote:

    > a na 10 halogenów kupionych ok. rok temu połowa przestała świecić...

    Od kiedy moim dorobiłem softstart, to nie chcą się przepalać ;-)

    Pozrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2015-03-02 10:11:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 lutego 2015 00:57:58 UTC+1 użytkownik Tmek napisał:
    > O wiele lepsze od tego co mozna spotkac w lidlu.
> [...]

    -smd-3-w-277636/
    Takie były w ostatni weekend w Biedronkach. Kupiłem 3szt na próbę niestety były tylko
    3W te 5W były już wykupione. Ale jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.
    Barwa światła bez zarzutu(wersja ciepłą kupiłem) jasność również pomimo że to tylko
    3W.
    Spokojnie mogę polecić tym bardziej że 13zł to przyzwoita cena i zaczyna to mieć sens
    ekonomiczny
    Zobaczymy tylko jak z trwałością.

  • 17. Data: 2015-03-02 13:57:53
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 10:11:02 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    3W.
    > Spokojnie mogę polecić tym bardziej że 13zł to przyzwoita cena i zaczyna to mieć

    Identycznie wyglądające jak ta z biedrony sprzedają w LM po 11,99 za dwie sztuki.
    Różnica taka że tam ma 2,8W chociaż napisali że pobiera 38mA a wtyczkowy miernik mocy
    pokazuje 5,2W. Reszta parametrów taka sama.

  • 18. Data: 2015-03-02 19:42:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zaro
    wki-swietlowki/led,a1202,r3:5:278:279:280,t9.html
    Juyż nie ma chyba

  • 19. Data: 2015-03-02 20:22:25
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 19:42:31 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zaro
    wki-swietlowki/led,a1202,r3:5:278:279:280,t9.html
    > Juyż nie ma chyba

    W zeszłym tygodniu kupowałem. dzisiaj byłem i miałem w planach kupić dwupak ale jakoś
    wyszło że nie kupiłem bo mi się nie chciało iść na żarówki.

  • 20. Data: 2015-03-13 22:51:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przejeżdzalem dzisiaj koło LM. Kupilem do testów te:
    http://www.leroymerlin.pl/osprzet-oswietleniowy/zaro
    wki-swietlowki/led/zestaw-dwoch-lamp-led-lexman,p215
    036,l1202.html
    Zamontowałem 2 obok 2 z biedronki o których wyżej pisałem. Przypomne: te z biedry 15
    zł\szt 3w, te z LM też 15 zł szt ale 5W niby. Na moje oko te z biedry swiecą znacznie
    mocniej i zdecydowanie lepszą barwę mają.