  • 1. Data: 2011-04-06 06:32:48
    Temat: Garaze prefabrykowane.
    Od: k...@o...pl

    Moze ktos pomoze? Szukam firmy, ktora dostarczy garaze prefabrykowane zelbetowe
    w ilosci ok 40 szt do Kwidzyna. Wszystkie oferty jakie znalazlem to poludnie
    kraju i koszt transportu zabija. Garaze potrzebne jako kompleks 4x12 sztuk.
    A przy okazji. Czy ktos moze orientuje sie, ile +- moze kosztowac budowa takich
    garazy? Temat jeszcze w powijakach, bo dopiero zakupilismy dzialki i
    zastanawiamy sie, czy stawiac gotowce, czy budowac metoda tradycyjna. Co
    wyjdzie korzystniej?
    kapec

  • 2. Data: 2011-04-06 15:37:38
    Temat: Re: Garaze prefabrykowane.
    Od: gucio <g...@g...pl>

    Witam

    Uderz do producenta z prefabrykatów, zrobią wszystko co potrzebujesz z
    żelbetu. Firma z północy Polski.

    www.scanbet.com.pl

  • 3. Data: 2011-04-07 12:50:59
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Jest kilka firm - robiłem kiedyś rozpoznanie.
    Jesli nie masz jakichś szczegółowych wymogów,
    a nie masz czasu żeby doglądać "Fachowców" na budowie
    to jest to bardzo dobre rozwiązanie.