  • 1. Data: 2012-01-31 23:00:37
    Temat: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie małe
    jak do zegarka.

  • 2. Data: 2012-02-01 08:30:26
    Temat: Re: Gdzie można tanio kupic baterie do zegarka itp
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "dorato" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
    >małe jak do zegarka.

    U nas na targowisku sprzedają na stoiskach z zabawkami i gadżetami
    elektronicznymi. Ale u zegarmistrza ceny tylko 1-2zł wyższe.

  • 3. Data: 2012-02-01 09:03:15
    Od: "vV." <p...@o...pl>

    > Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
    > małe jak do zegarka.

    W Lidlu:
    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/index
    _24368.htm

    --
    vVojtek

  • 4. Data: 2012-02-01 09:15:05
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "dorato" <b...@k...com> schrieb im Newsbeitrag
    > Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
    > małe jak do zegarka.

    W sklepie?

    A wiesz jak się samemu oddycha?

  • 5. Data: 2012-02-01 10:41:35
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl>

    Na giełdzie fotograficznej w "Stodole". Ale jest za biletami, to specjalnie
    iść się może nie opłacać.

    -----

  • 6. Data: 2012-02-01 17:49:20
    Od: "dorato" <b...@k...com>

    Użytkownik "Andy Niwiński"
    > A wiesz jak się samemu oddycha?

    Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z
    trenerem byłoby szybciej.

  • 7. Data: 2012-02-01 18:28:46
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Użytkownik "Andy Niwiński"
    >
    > Dla porównania długo nie mogłem się nauczyć oddychać podczas pływania. Z
    > trenerem byłoby szybciej.

    Tyle, że ten przykład pasuje jak pięść do nosa. Bo wbicie w googlarkę
    "baterie do zegarka" daje 232k wyników w 0.28 sekundy. I krew zalewa, jak
    ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania. Niby nie ma głupich
    pytań, tylko głupie odpowiedzi, ale są pewne granice. Bo zakładam, że jak
    już umie włączyc komputer, i wie co to grupy dyskusyjne, to posiada IQ
    trochę wyższe od trzonka od młotka, albo?

  • 8. Data: 2012-02-01 19:20:03
    Od: Darcin <d...@p...lp>

    W dniu 2012-02-01 11:41, _ąćęłńóśźż. mozolnie wystukał(a):

    http://usenet.rox.pl/ rozdział Cytowanie

  • 9. Data: 2012-02-01 19:24:45
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Andy Niwiński napisał(a):
    > I krew zalewa,
    > jak ciągle jakiś leniwiec pataszon zadaje debilne pytania.
    Przecież widać że sobie jaja robi, a Ty łykasz jak pelikan :D
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2012-02-01 21:04:56
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "dorato" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Gdzie można tanio kupić samemu (bez zegarmistrza) baterie okrągłe takie
    >małe jak do zegarka.

    http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-FA3AE8DA-A5E1BEC
    C/lidl_pl/hs.xsl/index_24368.htm