  • 1. Data: 2010-12-11 08:59:29
    Temat: Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam i jak w temacie pytam:
    Gdzie sa kwiaty mojej lipy? To znaczy, gdzie byly, kiedy byc powinny, bo
    przeciez wiadomo, ze teraz byc ich nie moze, wiec i nie o to mam
    pretensje ;)
    Kilka lat temu zasadzilem sobie lipke, ktora dostalem od kogos. Lipa
    rosnie ladnie - z metrowego patyczka zrobilo sie juz 3 metrowe drzewko.
    Wyglada pieknie, cieszy oczy (oczywiscie w sezonie wegetacyjnym) i tylko
    jedno mnie martwi tudziez zastanawia: Dlaczego ona nie kwitnie?! No
    dobra - w poprzednim roku moglem przegapic. Ale w tym? Zaprogramowany
    bylem na zbior wlasnego kwiatu lipy - chodzilem, dogladalem,
    wypatrywalem... i co? I lipa! Kwiecia niet! :(
    Moze macie jakies pomysly?
    Sprawdzilem troche w sieci - kwiaty sa dwuplciowe, czyli lipa nie ma
    rozroznienia na egzemplarze meskie i zenskie. Zreszta nie dopatrzylem
    sie na drzewie _zadnych_ kwiatopodobnych tworow, wiec rowniez odrzucam
    raczej mozliwosc, ze to nie jest lipa a jakies drzewo lipopodobne.
    Dlaczego wiec nie ma kwiatow, he?
    Z gory dziekuje za podpowiedzi, pozdrrrawiam! :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2010-12-11 09:35:11
    Temat: Re: Gdzie sa moje kwiatki, czyli: No i lipa z lipa ? ;)
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wyglada pieknie, cieszy oczy (oczywiscie w sezonie wegetacyjnym) i tylko
    > jedno mnie martwi tudziez zastanawia: Dlaczego ona nie kwitnie?!

    Hejka. Lipy osiągają wiek kilkuset lat więc nie muszą się spieszyć z
    rozpoczynaniem kwitnienia. :-)
    Pozdrawiam matuzalemowo Ja...cki

  • 3. Data: 2010-12-12 09:44:09
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:idvehk$bfs$...@n...onet.pl...
> [...]
    > Wyglada pieknie, cieszy oczy (oczywiscie w sezonie wegetacyjnym) i tylko
    > jedno mnie martwi tudziez zastanawia: Dlaczego ona nie kwitnie?!

    masz pecha
    po prostu w tym roku po rz pierwszy od dobrych 32 lat lipy w wiekszości
    miejsc nie kwitły
    ja mam 70 lip i jedna cos tam miała i to wszystko

    a co roku miałem i zapach i szum
    SJS

  • 4. Data: 2010-12-12 20:49:59
    Od: AW <w...@c...pl>

    W dniu 2010-12-12 10:44, SJS pisze:

    > masz pecha
    > po prostu w tym roku po rz pierwszy od dobrych 32 lat lipy w wiekszo?ci
    > miejsc nie kwitły
    > ja mam 70 lip i jedna cos tam miała i to wszystko
    >
    > a co roku miałem i zapach i szum
    > SJS

    potwierdzam i pozdrawiam
    wujo