  • 41. Data: 2010-04-03 11:21:23
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Mon, 29 Mar 2010 23:05:38 -0700 (PDT), kaszpir napisał(a):
    > Niestety buractwo które nabrało kredytów na kilkadziesiąt lat też się
    > buduje , oni uważają się za "Panów" i nie robią sobie nic zupełnie z
    > sąsiedztwa ...
    A buractwo co kupiło tak małą działkę jak się tylko da uważa się za "Panów"
    i narzeka na bliskość sąsiadów ;P
    Otrzyj pianę z ust :-)

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 42. Data: 2010-04-03 11:22:44
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 07:38:25 +0200, Misiek napisał(a):
    > ciekawostka.. w ktorym miejscu mam zle skonfigurowany?
    Chyba w każdym, bo nawet cytatów poprawnie nie oznaczasz.

  • 43. Data: 2010-04-03 11:23:31
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 08:34:32 +0200, Misiek napisał(a):
    > nie mam zamiaru niczego doinstalowywac.
    Normalnie jak z głośnym sąsiadem :P

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 44. Data: 2010-04-03 11:24:43
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 03:38:03 -0700 (PDT), s_13 napisał(a):
    > albo używać groups.google.pl :-)
    Nie bluźnij!
    Za chwilę będzie marudził, że polskie znaki mu się gdzieś nie wyświetlają.
    Poza tym, że nadal będzie musiał wycinać ręcznie podpisy.