  • 21. Data: 2010-02-16 17:24:49
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Tadeusz Smal pisze:

    > Moja koteczka wychowała się a Ponderozie pośród traw
    > i jest jak najbardziej kotem ogrodowym.

    Polecaj w ofercie koty do ogrodu a nie trawy.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 22. Data: 2010-02-16 17:37:37
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:

    > A moje koty są typowo ogrodowe:
    >
    > http://kochamkrety.republika.pl/

    Bardzo lubię koty ale ogród kojarzy mi się z roślinami
    i wszelkimi stworzeniami nieudomowionymi.
    "kocham krety" zmień na "kocham Koty"

    Pozdrawiam, Barbara

  • 23. Data: 2010-02-16 19:45:27
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara Miącz" napisała:
    > "kocham krety" zmień na "kocham Koty"

    Nie zmienię ;-P
    To jest tytuł przewrotny, odwrotny do moich upodobań ;-)

    --
    Jerzy Wierzchnicki

  • 24. Data: 2010-02-16 21:50:23
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:

    > A moje koty są typowo ogrodowe:
    >
    > http://kochamkrety.republika.pl/
    >
    > :-))

    http://kochamkrety.republika.pl/p1060010.html
    Czy to dzieci z mamą? :)

    Pozdrówka
    Kaśka

  • 25. Data: 2010-02-16 22:21:19
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Hejka. Co prawda do daty finału głosowania jest jeszcze dużo czasu ale
    > gdyby Mirek zechciał zostać sponsorem to mógłby być rok lilii. :-)
    > Pozdrawiam inspirująco Ja...cki
    Dla mnie to będzie rok pomidora lub brzoskwini choć rok lilii też brzmi
    zachęcająco.

    Pozdrawiam alternatywnie
    skryba

  • 26. Data: 2010-02-17 09:28:22
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jerzy Wierzchnicki wrote:

    > kreta - Rok Kreta 2003
    > jeża - Rok Jeża 2004
    > sępa - Rok Sępa 2005
    > ropuchę - Rok Ropuszy 2006
    > biedronkę - Rok Biedronki 2007
    > (nie bylo glosowania w 2008 roku)
    > sikorkę - Rok Sikorki 2009
    > - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00
    > -głosować można tylko w tym wątku!

    głosuję na rok MRÓWY.

    moon

  • 27. Data: 2010-02-17 12:06:01
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Moon" wrote ...

    > głosuję na rok MRÓWY.

    Mrówy do tej pory przegrywały, ale też głosuję na te potwory ogrodowe,
    choć wynik głosowania jest już prawie oczywisty, gdyby były pręgowane
    mrówy to miałyby więcej szans, a tak to tylko Regulaminem można coś
    zdziałać! :)

    A.

  • 28. Data: 2010-02-17 12:45:36
    Od: d...@a...fff.com.pl

    On Wed, 17 Feb 2010, Aaron wrote:

> [...]
    > choć wynik głosowania jest już prawie oczywisty, gdyby były pręgowane
    > mrówy to miałyby więcej szans, a tak to tylko Regulaminem można coś

    Ja też na mrówę.
    To miłe zwierzątka i nie niszczą ogrodu, nie pryskają iglaków, które potem
    żółkną, nie rozgrzebują żwirku z najcenniejszymi skalniakami, żeby później
    się tam załatwić, nie pustoszą ogrodu z ptactwa, nie wyżerają piskląt z gniazd,
    nie polują przy pojniku dla wróbelków, nie wyciągają rybek z oczka, nie
    jęczą wiosną jak potępione.

    Pozdr.

    D.P.

  • 29. Data: 2010-02-17 12:59:40
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    <d...@a...fff.com.pl> wrote in message
    .pl...
> [...]

    gniazd,
    nie polują przy pojniku dla wróbelków, nie wyciągają rybek z oczka, nie

    I WSZYSTKO JASNE. Zazdrośnik, bo to kocury się drą wiosną...

  • 30. Data: 2010-02-17 16:20:35
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:hledjp$t02$1@mx1.internetia.pl,
    niejaki(a): Tadeusz Smal z adresu <s...@s...pl> napisał(a):

    > Moja koteczka wychowała się a Ponderozie pośród traw
    > i jest jak najbardziej kotem ogrodowym.
    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > sklep: http://trawki.pl/

    A wogóle to dziś jest międzynarodowy Dzień Kota więc mają międzynarodowe
    poparcie :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek