  • 11. Data: 2009-03-08 20:42:33
    Temat: Re: Gres bez fugi?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:149o2f0x8rbr$.1xzmywxz7izmk.dlg@40tude.net...

    > Taki co ma ostre/proste i kalibrowane krawędzie.

    No taki jest, kalibrowane rozumiej cos jak obrabiane? Wygladaja jak
    szlifowane i sa ostre. Z Twojego zdziwienia wnioskuje, ze dobra cena? Widuje
    juz takie tu i owdzie wielkosci na oko 60x60cm, grubosci ok. 1cm.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-03-08 21:03:12
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 21:42:33 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > No taki jest, kalibrowane rozumiej cos jak obrabiane?

    Kalibrowane znaczy ze obrabiane tak, zeby zgadzaly sie wymiary na
    krawedziach :)

    > szlifowane i sa ostre. Z Twojego zdziwienia wnioskuje, ze dobra cena? Widuje
    > juz takie tu i owdzie wielkosci na oko 60x60cm, grubosci ok. 1cm.

    Czy cena jest dobra? Jest bardzo dobra :)
    Z ciekawosci - powiesz jakie to plytki i w jakim wymiarze?

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-03-08 21:30:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Kalibrowane znaczy ze obrabiane tak, zeby zgadzaly sie wymiary na
    > krawedziach :)

    > Czy cena jest dobra? Jest bardzo dobra :)
    > Z ciekawosci - powiesz jakie to plytki i w jakim wymiarze?

    Wymiar pisalem, na oko 60x60 grubosc ok. 1cm. Firmy nie znam, ale podobno
    Chinczyk. Jutro umowiony jestem na obdukcje koncowa projektu kuchni w tym
    samym budynku, wiec moge spytac kto sie pod tym podpisuje i jutro da znac.
    Sam jestem ciekaw co o tym myslisz, bo nie chce sie zdziwic za chwil kilka.
    A dzisiaj kupilem w Nomi gres za 16zl Paradyz techniczy Cobo czy jakos tak.
    Do kotlowni i spizarni nie wydziwialem, nawet jak bedzie krzywy to moze
    zasobnikowi nie bedzie to zbytnio przeszkadzalo.:-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-03-08 21:42:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 8 Mar 2009 22:30:48 +0100, Maniek4 napisał(a):

    > Sam jestem ciekaw co o tym myslisz, bo nie chce sie zdziwic za chwil kilka.

    Tak wirtualnie to Ci nie powiem, musialbym zobaczyc i wziac taka plytke do
    ręki :) Ale cena rewelka.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-03-09 16:58:11
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Brzydko wyglada, nie da sie rowno ulozyc (ciezko o idealnie skalibrowane
    > krawedzie), plytki moga popękać z czasem przez ruchy podłoża.

    Tak, popieram. To wszystko prawda i bez sensu jest kłaść na styk. Więcej
    będzie nerwów niż to warte.

  • 16. Data: 2009-03-09 19:49:14
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Tak wirtualnie to Ci nie powiem, musialbym zobaczyc i wziac taka plytke do
    > ręki :) Ale cena rewelka.

    No wiec bylem dzisiaj przy okazji kuchni, fajna kuchnia, naprawde zaczyna
    bardzo mi sie podobac.
    Zadalem proste pytanie, kto jest producentem tych plytek. Pan mi
    odpowiedzial ze to import z Chin, nie wymienil fabryki bo to pewnie i tak
    nie wazne. Co za roznica czy fabryka nazywa sie Chuo Chujucho, czy Chuju Chu
    Chujacho. Plytki to 50x50 po 30zl. Przy okazji przypomnialo mi sie, ze moja
    serdeleczna kolezanka kladla gres w zeszlym roku placac ok. 60zl/m w jakiejs
    hurtowni miedzy Warszawa a Minskiem Maz, pewnie wiesz. W kazdym razie
    wszystko ogolnie git i od jeszieni zeszlego roku zadnych problemow, rowniez
    przy ukladaniu. Kicha tylko wyszla, bo kilka plytek tak jakby z jednej
    paczki jest troche porysowanych a kafelkarze nie zwrocili na to uwagi, wiec
    zareklamowac sie nie da. Wiec albo porysowali sami, albo ciut slepawi byli.
    Na dzien dzisiejszy w sumie jestem zdecydowany i jutro jade dokladnie
    pomierzyc powierzchnie, a pod koniec tygodnia sfinalizuje sprawe. Szkoda
    tylko ze jeszcze wylewki na dole nie mam bo podlogowka nie skonczona. :-)

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-03-09 20:36:14
    Od: a...@g...com

    On 9 Mar, 20:49, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Chujacho. Plytki to 50x50 po 30zl. Przy okazji przypomnialo mi sie, ze moja
    [...]

    ;-)

    Nie przejmuj sie tym ze to male zolte raczki zrobily - akurat cholera
    fotosik tymczasowo zablokowal fotki ale obserwuj za jakis czas ten
    watek (pierwsza strona, mniejwiecej po srodku):

    http://forum.muratordom.pl/dom-hani-i-roberta-projek
    t-indywidualny,t117688.htm

    Oni maja chinski gres polerowany 60x60 kupiony za jakies smieszne
    pieniadze, w salonie. Akurat to zdjecie jest tymczasowo niedostepne
    ale wyglada naprawde swietnie! Nie zawsze jak widac chinszczyzna jest
    tandetna :) A pozatym polecam wszystkie inne fotki z zewnatrz i
    wewnatrz - dom jest cuuuuudo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2009-03-09 21:01:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 13:36:14 -0700 (PDT), a...@g...com napisał(a):

    (...)
    > tandetna :) A pozatym polecam wszystkie inne fotki z zewnatrz i
    > wewnatrz - dom jest cuuuuudo :)

    Z zewnątrz faktycznie jest zajebisty. I kolory takie jak lubie.

    --
    best regards,
    scream

  • 19. Data: 2009-03-09 21:06:51
    Od: a...@g...com

    On 9 Mar, 22:01, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Z zewnątrz faktycznie jest zajebisty. I kolory takie jak lubie.

    Chcialem stylizowac swoja chaupe na ta - ale odpadlem juz na doplacie
    do szarych okien - +50%, czyli w moim wypadku jakies +10k pln :-)

    Ale zapisz sobie w ulubionych i zobacz jak reszta fotek sie pojawi -
    bo teraz naprawde nie widac nawet polowy tego jaki on jest
    zajebisty :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-03-09 21:50:45
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    > wewnatrz - dom jest cuuuuudo :)

    Fajny watek, tylko nie widze tych zdjec. :-(

    Pozdro.. TK