    From: RadekD <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: IKEA - bony
    Date: Tue, 14 Jun 2011 10:29:13 +0200

    Witam!

    Pozbierałem po rodzince trochę tych bonów promocyjnych na 20zł.
    Chciałem się wybrać do sklepu jednak za cholerę nie mogę
    zrozumieć jak je można wydać.
    Proszę poprawcie mnie jeśli źle myślę:
    -na jeden przedmiot można wydać tylko jeden bon
    czyli jeśli coś za 5zł to pozostałe 15 zł "tracę"
    a jeśli za 100zł muszę dopłacić 80zł
    -nie mogę zapłacić za rzecz za 100zł samymi bonami
    co najwyżej jeden bon + 80 zł
    -nie mogę zapłacić za 4 rzeczy po 5zł jednym bonem

    Wiem, że pytanie trochę głupie ale albo ja się tak zestarzałem
    albo regulamin rzeczywiście jest tak dziadowsko napisany.