  • 1. Data: 2014-07-13 02:30:25
    Temat: Ile płacicie za Dom-eny
    Od: k...@g...com

    NTG ale chyba mam talent do ciekawych teamów, omyłkowo napisany tutaj bije rekord
    popularności. Mam domenę wykupioną w Home i coś czuję że mnie kroją bez znieczulenia.
    Prawie stówa na rok. Ciekawy jestem ile inni płacą za domeny, czy cena jest jakaś
    stała czy w zależności od sprzedawcy się zmienia.

  • 2. Data: 2014-07-13 08:33:08
    Temat: Re: Ile płacicie za Dom-eny
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 13 lipca 2014 02:30:25 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
> [...]
    Prawie stówa na rok. Ciekawy jestem ile inni płacą za domeny, czy cena jest jakaś
    stała czy w zależności od sprzedawcy się zmienia.

    w ovh mam za 50dych

  • 3. Data: 2014-07-13 09:40:54
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >w ovh mam za 50dych

    I tego należy się trzymać.

    Gdyby kogutek nie wiedział, to domenę można przenieść z home do ovh.

  • 4. Data: 2014-07-13 10:21:07
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]
    Prawie stówa na rok. Ciekawy jestem ile inni płacą za domeny, czy cena jest jakaś
    stała czy w zależności od sprzedawcy się zmienia.

    Stowe to Ty w home placisz ale netto :)
    U mnie 60 netto z przypomnieniami via SMS zeby nie zapomniec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-07-13 10:52:16
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Home jest tanie ale tylko przez okres pierwszego okresu - promocji.
    Później mają tendencje do zachowań ala Orange, kroją ile mogą w nadziei
    że nie będzie Ci się chciało zmienić.
    Dociera do nich że stracili klienta, jak już jest po fakcie.
    Domeny to jeszcze pikuś, ale za hosting to dopiero są ceny.
    Polecam zmienić, nie lubię polityki jaką stosują.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2014-07-13 13:28:29
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2014-07-13 08:33, Budyń pisze:
> [...]
    Prawie stówa na rok. Ciekawy jestem ile inni płacą za domeny, czy cena jest jakaś
    stała czy w zależności od sprzedawcy się zmienia.

    Strasznie drogo, 5 x tyle co home ;)

    --
    M.

  • 7. Data: 2014-07-13 13:35:55
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 13 lipca 2014 13:28:29 UTC+2 użytkownik MK napisał:
    > Strasznie drogo, 5 x tyle co home ;)

    jasne - sprawdz jeszcze raz

    b.

  • 8. Data: 2014-07-13 13:43:55
    Od: MK <m...@g...pl>

    W dniu 2014-07-13 13:35, Budyń pisze:

    > jasne - sprawdz jeszcze raz

    Na kalkulatorze? Proszę bardzo 50 * 10 = 500 ;)
    Liczyć dalej?

    --
    M.
    P.S. tam są emotikonki

  • 9. Data: 2014-07-13 13:45:25
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    >jasne - sprawdz jeszcze raz

    coś żre cię w dupę

  • 10. Data: 2014-07-13 15:13:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 lipca 2014 10:52:16 UTC+2 użytkownik Irek.N. napisał:
> [...]
    >
    > Domeny to jeszcze pikuś, ale za hosting to dopiero są ceny.
    >
    > Polecam zmienić, nie lubię polityki jaką stosują.

    Byłem do kogoś podczepiony z hostingiem i kosztował mnie pięć dych. Ale ten ktoś coś
    w home chce zlikwidować i powiedział żebym sobie poszukał nowego miejsca. To szukam.
    Ma razie jakiś kod chcą żebym dostarczył. Authinfo czy jakoś tak. Ale z formularza o
    ten kod wychodzi że oni nie dadzą go mnie tylko następnej firmie. Dedukuję że ten kod
    to coś takiego jak pin do karty.