  • 21. Data: 2014-07-14 11:18:11
    Temat: Re: Ile p�acicie za Dom-eny
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 09:41:46 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Lubisz emocje :D
    >
    > Branza hostingowa to chyba najbardziej rotujaca branza na rynku - szczegolnie
    >
    > teraz w okresie wakacyjnym kiedy co drugi domorosly informatyk - gimnazjalista
    >
    > otwiera swoja "firme" hostingowa - zwykle znikaja w okolicy wrzesnia, czy
    >
    > pazdziernika jak trzeba isc do szkoly :))
    >

    > Hosting za 15 pln / rok nie jest w stanie utrzymac firmy dluzej niz kilka
    >
    > miesiecy :-) Siedze scisle w branzy od '99 i cos o tym wiem :)
    >
    > pozdr.
    >

    > --
    >
    > Adam Sz.

    Czyli ich nie polecasz?

  • 22. Data: 2014-07-14 11:28:22
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:18:11 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Czyli ich nie polecasz?

    Nie znam ich, pozatym jakby nie bylo to moja konkurencja, wiec nie wypada
    oczerniac ;) Ale jakbym ja szukal hostingu i zobaczyl ich strone + historie
    + ceny to bym uciekal z daleka.

    top100.wht.pl

    Tu masz ranking pewniakow - do pierwszej setki wiekszosc firm RACZEJ
    pewna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2014-07-14 11:30:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:28:22 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > top100.wht.pl

    Teraz widze ze oni sa jako hhostinghouse.pl i hostinghouse.pl (choc strony
    rozne) i sa w top100 - wiec teoretycznie mozesz zaryzykowac. Oczywiscie
    trzymaj zawsze backup danych u siebie bo za te pieniadze raczej nie licz,
    ze ktos bedzie robil kopie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 24. Data: 2014-07-14 11:45:22
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:30:45 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > rozne) i sa w top100 - wiec teoretycznie mozesz zaryzykowac. Oczywiscie
    >
    > trzymaj zawsze backup danych u siebie bo za te pieniadze raczej nie licz,

    Ryzyko jest zawsze. A taka wypasiona firma paść nie może? Jasne że może. Nie mam
    jakiś specjalnych wymagań. Moja branża tak niszowa że bardziej popularne może być
    ręczne wytwarzanie klarnetów.

  • 25. Data: 2014-07-14 11:53:20
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:45:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Ryzyko jest zawsze. A taka wypasiona firma paść nie może? Jasne że może. Nie mam
    jakiś specjalnych wymagań. Moja branża tak niszowa że bardziej popularne może być
    ręczne wytwarzanie klarnetów.

    Firma ktora jest 10, 15 lat na rynku raczej ma mniejsze ryzyko padniecia
    niz firma ktora jest.. No wlasnie pisza ze pare lat ale obie domeny zamowione
    niecaly rok temu ;-)

    Potrzebujesz w ogole PHP czy masz w pelni statyczna strone (sam html +
    obrazki)? Bo jak statyczna to u mnie do samej domeny za 60 pln netto masz
    gratis 1GB serwer z obsluga www (ale bez skryptow i baz danych) :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 26. Data: 2014-07-14 12:16:30
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:53:20 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >
    > obrazki)? Bo jak statyczna to u mnie do samej domeny za 60 pln netto masz
    >
    > gratis 1GB serwer z obsluga www (ale bez skryptow i baz danych) :)

    Jestem użytkownikiem komputera na poziomie takim jaki jest mi potrzebny. Nie ma
    zielonego pojęcia co to PHP. Tekst i trochę zdjęć mam na stronie. Przydało by się
    parę filmów, ale nie fabularnych. Stronę mam bardziej dlatego że wypada mieć. Przez
    wyszukiwarkę mało kto nie z branży ma szansę się dokopać bo słowa kluczowe dla
    normalnego człowieka jeśli znane to ich połączenie nielogiczne.

  • 27. Data: 2014-07-14 13:51:59
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    On 2014-07-14 11:28, Adam wrote:

> [...]
    > + ceny to bym uciekal z daleka.
    >
    > top100.wht.pl
    >
    > Tu masz ranking pewniakow - do pierwszej setki wiekszosc firm RACZEJ

    Ja polecam hostinghouse.
    Jakiś czas temu od nich uciekłem (zmieniłem hosting na innego dostawcę),
    po dwóch latach wróciłem do hostinghouse.
    Przez kilka lat ZERO problemów, informacje o ew. przestojach, wsparcie.
    Wygodny panel zarządzania domenami, sporo dodatkowego oprogramowania w
    pakiecie. Dodatkowo - w ramach jednego pakietu możesz mieć 10 domen -
    dla mnie bardzo ważne :-)
    Za cenę którą proponują (15 a potem 25pln/rok) - świetna sprawa.

    yarecky.