  • 11. Data: 2010-03-04 08:56:41
    Temat: Re: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: MM <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-04 09:33, Usrobo pisze:

    > no chyba nie jestes tak naiwny zeby placić 32zł za prąd ;)
    > 32zł to ja za TV place
    Ale bylo by milo placic 32zl :)

  • 12. Data: 2010-03-04 09:14:41
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Był podobny wątek troche nizej.
    > Dla 3 osobowej rodziny wychodzi średnio 250kWh czyi ok 120zł miesięcznie

    Dokładnie tak u mnie wychodzi.

    Przy okazji aż nie chce się wierzyć, że wymiana kilku żarówek 50W na ledy
    (80szt - 3W) daje 35zł oszczędności miesięcznie i to zimą w stosunku do
    faktur za lato.

    PC

  • 13. Data: 2010-03-04 09:50:06
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    O w morde...
    Chyba musze przesledzic swoje urzadzenia bo u mnie
    wychodzi dobre 600 zl nawet do 800 zl za 2 miesiace. Dom 240m i 2+2.

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2010-03-04 09:57:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > O w morde...
    > Chyba musze przesledzic swoje urzadzenia bo u mnie
    > wychodzi dobre 600 zl nawet do 800 zl za 2 miesiace. Dom 240m i 2+2.

    Sie nie przejmuj, u mnie dwie osoby 250 na miesiac.

  • 15. Data: 2010-03-04 10:10:42
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sprawa jak widzę już się wyjaśniła, ale na logikę - jak często włączasz
    > zmywarkę? raz dziennie? jeden cykl zmywania to minimum 1kWh resztę można
    > sobie samemu dopowiedzieć.

    Tak przy okazji, niezlym rozwiazaniem byloby podlaczenie jej do cieplej
    wody.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2010-03-04 10:49:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Tak przy okazji, niezlym rozwiazaniem byloby podlaczenie jej do cieplej
    > wody.

    Której to(tej wody) podgrzanie tez kosztuje;)
    Więc nie zawsze jest to opłacalne.

    Krzysiek

  • 17. Data: 2010-03-04 11:58:05
    Temat: Re: Ile pĹ&#65533;acicie za energie elektrycznÄ&#65533;?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Masz zepsuty licznik, musisz to zgĹ&#65533;osiÄ&#65533; ;p
    >
    > Pozdrawiam

    Musisz go bardzo nie lubić że takimi radami częstujesz. Przyjdą, zdejmą,
    sprawdzą i zgodnie ze stanem faktycznym przyślą orzeczenie że: " Licznik był w
    zasięgu działania silnego pola magnetycznego w związku z czym należy się kara
    pierdyliona złotych" Amen. Trzeba najpierw licznik sprawdzić samemu. Podłączyć
    jakieś znane spore obciążenia i policzyć jak szybko się kręci albo mruga. Jak
    wyjdzie ze dobrze to może jakaś nadpłata była i przez pomyłkę ją uwzględnili.
    Jak źle pokazuje to kupić na bazarach trochę C4 i wysłać go w kosmos. Albo
    samemu zdjąć, jak jest rzeka to utopić. Jak nie ma rzeki to wywieźć ze 100
    kilometrów i zakopać 5 metrów pod ziemią. A w ZE spytać z głupią miną dlaczego
    zdjęli.

  • 18. Data: 2010-03-04 12:07:36
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Mar 2010 11:49:15 +0100, kris
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Której to(tej wody) podgrzanie tez kosztuje;)
    > Więc nie zawsze jest to opłacalne.

    Tym bardziej że AFAIK często zmywarki wykorzystują zimną wodę do suszenia
    naczyń (chłodzenie powierzchni na której kondensuje się para wodna).

    RobertP.

  • 19. Data: 2010-03-04 12:15:57
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-03-04 08:32, MM pisze:
    > Mi właśnie przyszedł rachunek od 01.01.2010 do 15.02.2010. 26kWh - 32zl
    >
    > Mieszkanie 80m2, 3 osoby, 2komputery, zmywarka, plazma itd.
    > To możliwe czy mój licznik jest zepsuty ? :)

    u mnie: mieszkanie 70m2, 5 osób, gotowanie na prądzie: ~60zł miesięcznie.

    ________MAT_______

  • 20. Data: 2010-03-04 12:39:33
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > u mnie: mieszkanie 70m2, 5 osĂłb, gotowanie na prÄ&#65533;dzie: ~60zĹ&#65533;
    miesiÄ&#65533;cznie.

    > --
    To się pilnuj żeby obejścia licznika nie znaleźli. 3 dychy lodówka potrafi
    skonsumować na miesiąc. Drugie 3 dychy komputer i żarówki energooszczędne. Gdzie
    pranie, telewizor i gotowanie? Chyba ze po ciemku siedzisz w brudnym chodzisz i
    gotujesz co dwa dni wodę na kisiel.