  • 21. Data: 2010-03-04 14:06:21
    Temat: Re: Ile płacicie za energie elektryczną?
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    news:hmo05o$ksj$1@news.onet.pl...

    > Sie nie przejmuj, u mnie dwie osoby 250 na miesiac.

    Na miesiac czy na dwa?
    Wlasnie dostalem rachunek za ostatnie 2 miechy -
    829,39 zl. Zaczynam sie zastanawiac czy to przypadkiem plazmy tyle nie
    wciagaja, 50" ma max 540W a 65" 650W, dzieciarnia sie tak rozwydrzyla, ze
    czesto sa obie wlaczone na minimini czy innych disneychannelach - mlodziezy
    tylko kursuje miedzy salonem a sypialnia...

    --
    Picasso

  • 22. Data: 2010-03-04 14:08:33
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czesto sa obie wlaczone na minimini czy innych disneychannelach -
    > mlodziezy tylko kursuje miedzy salonem a sypialnia...

    Skoro tak to u Ciebie wygląda to nie ma co się rachunkom dziwić.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 23. Data: 2010-03-04 14:10:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > czesto sa obie wlaczone na minimini czy innych disneychannelach -
    > mlodziezy tylko kursuje miedzy salonem a sypialnia...

    U mnie od dwóch lat prawie juz równomierne zużycie ok 250kWh na miesiąc.
    3 osoby. Dom głupi(nieinteligentny;))Żarówki zwykłe + halogeny. Nie
    oszczędzamy energi w jakis szczególny sposób.

    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-03-04 14:12:15
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Tak przy okazji, niezlym rozwiazaniem byloby podlaczenie jej do cieplej
    > wody.

    Nie mozna... chyba, ze masz przystosowana do tego zmywarke.

    Moja na cieplej wodzie niedomywala i jakies uszczelki szlag trafial. Serwis
    wytlumaczyl to tym, ze jesli dostaje ciepla wode, to mycie ma krotszy cykl o
    czas potrzebny do podgrzania wody. Kwestii uszczelek nie rozumiem bo woda w
    obiegu po podgrzaniu ma jeszcze wyzsza - niz w kranie - temperature.

    --
    Picasso

  • 25. Data: 2010-03-04 14:24:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na miesiac czy na dwa?

    Na miesiac.

> [...]
    > czesto sa obie wlaczone na minimini czy innych disneychannelach -
    > mlodziezy tylko kursuje miedzy salonem a sypialnia...

    Plazmy zra, ja mam LCD, ale przymierzam sie do plazmy jakies 52 cale, czekam
    na 3D. Ale 65 cali luzem lecaca to przeginka.

  • 26. Data: 2010-03-04 14:30:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > 3 osoby. Dom głupi(nieinteligentny;))Żarówki zwykłe + halogeny. Nie
    > oszczędzamy energi w jakis szczególny sposób.

    Łał!

    U nas jest (mieszkanie 95 metrów, 2 osoby) ok. 200-220 zł miesięcznie,
    ale w tym jest grzanie ciepłej wody prądem (oraz czajnik i piekarnik
    elektryczny) i żyłem w przekonaniu, że na to idzie większość, i że jak
    ktoś ma wodę z ciepłowni/gazu, to za prąd płaci o wiele mniej...

    Czego używacie do gotowania? Prądu, gazu?

    MJ

  • 27. Data: 2010-03-04 14:38:12
    Od: rrr <r...@p...pl>

    Użytkownik P_ablo napisał:
> [...]
    > wytlumaczyl to tym, ze jesli dostaje ciepla wode, to mycie ma krotszy cykl o

    Ja miałem zmywarkę, do której można było podłączyć zimną jak i ciepłą
    wodę, ale w instrukcji napisano, że przy podłączonej ciepłej zmywanie
    może trwać dłużej :) Dlatego podłączyłem tam zimną, teraz w domu też zimną.

    pozdrawiam
    rafał

  • 28. Data: 2010-03-04 17:03:42
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Nie mozna... chyba, ze masz przystosowana do tego zmywarke.

    W instrukcji bodajze jest napisane, ze mozna podlaczac wode do 60 albo 40C.
    Nie pamietam dokladnie.

    Pozdro.. TK

  • 29. Data: 2010-03-04 17:04:37
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Której to(tej wody) podgrzanie tez kosztuje;)
    > Więc nie zawsze jest to opłacalne.

    Ale zwykle mniej niz pradem.
    Ktos tu pisal o grzaniu podjazdu z kostki. :-))

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2010-03-04 17:06:44
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    > Plazmy zra, ja mam LCD, ale przymierzam sie do plazmy jakies 52 cale,
    > czekam na 3D. Ale 65 cali luzem lecaca to przeginka.

    EU jest innego zdania. :-)

    Pozdro.. TK