  • 31. Data: 2015-09-10 18:45:20
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:16n3zy98ot2tk$.wdbm1lqctikf$.dlg@40tude
    .net...

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 16:33:57 +0200, Ghost napisał(a):

    >Jak bardzo nie byliby podobni, to jedno ich dzieli. Chrzescijanie nie
    >zorganizuja dzihadu.

    Ryli?

    https://www.washingtonpost.com/world/africa/tens-of-
    thousands-of-muslims-flee-christian-militias-in-cent
    ral-african-republic/2014/02/07/5a1adbb2-9032-11e3-8
    4e1-27626c5ef5fb_story.html

    Lem miał rację.

  • 32. Data: 2015-09-10 18:47:59
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message:

    >Ghost - chcesz liczby ?

    Smierdzą dupą :-)

  • 33. Data: 2015-09-10 18:54:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chrzescijanie nie robia dzihadu bo swieckie prawo tego zabrania i sie
    podporzadkowali. Arabow swieckie prawo nie dotyczy bo maja swoje.

  • 34. Data: 2015-09-10 19:22:57
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Sep 2015 18:45:20 +0200, Ghost napisał(a):

    > Lem miał rację.

    Zdecydowanie mial.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 35. Data: 2015-09-10 21:36:38
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    net...

    >Zdecydowanie mial.

    I nie wycinał niewygodnych cytatów.

  • 36. Data: 2015-09-10 21:38:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu czwartek, 10 września 2015 17:13:55 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >ty pisales jakies propozycje czy ktos? w twoich posach propozycji
    >rozwiazania problemu nie znalazłem. Bądz uprzejmy sie powtórzyc, nie bede
    >wycinał :)

    Walczyć o jak najniższą kwotę i przyjąć

  • 37. Data: 2015-09-10 21:43:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 21:37:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > I nie wycinał niewygodnych cytatów.

    to jest mistrzostwo swiata wyciac cytat ktorego nie ma :-)

    b.

  • 38. Data: 2015-09-10 21:48:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Kłamca" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    -of-thousands-of-muslims-flee-christian-militias-in-
    central-african-republic/2014/02/07/5a1adbb2-9032-11
    e3-84e1-27626c5ef5fb_story.html

    >to jest mistrzostwo swiata wyciac cytat ktorego nie ma :-)

    Mówisz?

  • 39. Data: 2015-09-10 22:18:47
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-09-09 o 21:08, Maciek pisze:

    > Nic podobnego. Strach, podyktowany czesto nie tylko obawa przed nieznanym,
    > ale tez wiedza o tym, co sie dzieje (...)

    Ktoś znany powiedział "Strach jest matka okrucieństwa".
    Np. ze strachu o własne życie jedni więźniowie obozów koncentracyjnych
    byli okrutni wobec innych więźniów.
    Ktoś zabija ze strachu, że sam zostanie zabity, albo rozpoznany, albo
    zdekonspirowany itp. przykłady.

    Krycha.

  • 40. Data: 2015-09-10 22:39:16
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 21:38:23 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Walczyć o jak najniższą kwotę i przyjąć

    No w porządku - dobry punkt wyjscia. A gdyby to rozszerzyc poprzez poparcie wegier i
    rumunii? Dopuszczasz ze mozna probowac cos wiecej (z całą swiadomoscią znikomej sily
    wlasnego panstwa)?

    b.