  • 1. Data: 2015-09-08 22:08:38
    Temat: Imitacja deski elewacyjnej- ktoś wypraktykował?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Witam,
    Systemów jest kilka, niektóre "deski" są rozwijane z rolki.W internecie
    wygląda całkiem efektownie.A jak na żywo?
    Chciałbym tym wykleić kawałek ściany n parterze.
    Warto?

  • 2. Data: 2015-09-08 22:56:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 8 września 2015 22:09:13 UTC+2 użytkownik Rentier napisał:
    > Systemów jest kilka, niektóre "deski" są rozwijane z rolki.

    Znaczy zwykla tapeta? :D
    Nadawalbys sie do marketingu!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-09-09 01:57:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 08 Sep 2015 22:08:38 +0200, Frez napisał(a):

    > Systemów jest kilka, niektóre "deski" są rozwijane z rolki.W internecie
    > wygląda całkiem efektownie.A jak na żywo?
    > Chciałbym tym wykleić kawałek ściany n parterze.
    > Warto?

    W internecie wszystko wygląda efektownie. Ale w praktyce każda imitacja
    deski, jaką oglądałem, jest... cóż, imitacją deski. Nawet kompozyty z
    udziałem drewna za 300zł/m2 z bliska wyglądają jak tania poróba. Jeśli ktoś
    ma to oglądać z mniej niż kilku metrów, to odpuść sobie udawanie drewna.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2015-09-09 20:49:19
    Od: Frez <f...@g...com>

  • 5. Data: 2018-07-23 09:08:01
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 08.09.2015 22:08, Frez wrote:
> [...]
    > wygląda całkiem efektownie.A jak na żywo?
    > Chciałbym tym wykleić kawałek ściany n parterze.

    Minęło już kilka lat, może ktoś coś takiego już ma położone i chciałby
    się podzielić, jak wyszło?

    Mam zamiar okleić ścianę "szczytową" domu. Mam dom z dachem dwuspadowym
    a okleić chcę powstały trójkąt z punktów kalenica dachu do murłat. Tak
    że, z bliska nikt tego nie będzie mógł sobie pooglądać.

    Znalazłem coś takiego na allegro:
    https://allegro.pl/zestaw-imitacja-drewna-elastyczna
    -deska-elewacyjna-i7441392520.html
    Wychodzi ~150zł/m? za same materiały.

    Plan B to....
    CERESIT CT 720 VISAGE + CT 721 VISAGE + wałek gumowy do robienia faktur
    ;-) ~30zł/m2 za materiały.

    --
    GreDi

  • 6. Data: 2018-07-23 09:34:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.07.2018 09:08, GreDi pisze:

> [...]
    > a okleić chcę powstały trójkąt z punktów kalenica dachu do murłat. Tak
    > że, z bliska nikt tego nie będzie mógł sobie pooglądać.

    Za 80 zł/m? to Ty kupisz 2 cm szczotkowaną deskę elewacyjną z modrzewia
    syberyjskiego, którą nawet nie ma co porównywać z tym plastikowym
    badziewiem. Zapuścisz olejem i możesz zapomnieć o elewacji na lata.