  • 1. Data: 2015-09-06 17:56:03
    Temat: Nie o budowaniu ale o klejeniu;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    http://www.bosch-home.com/store/medias/sys_master/ma
    t/hb6/h7e/9242164035614/MCSA01320981-00657259-def.pn
    Pękło to czarne- kompletnie nie znam się na rodzajach tworzyw sztucznych- czym to
    skleić? Dwuskładnikowy klej z lidla nie trzyma;(

  • 2. Data: 2015-09-06 18:14:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I prawidlowo ze nie trzyma. W warunkach domowych klejami dwuskladnikowymi mozna
    drewno skleic pod warunkiem ze sie wie jak.

  • 3. Data: 2015-09-06 18:19:00
    Temat: Re: Nie o budowaniu ale o klejeniu;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 września 2015 18:14:31 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > I prawidlowo ze nie trzyma. W warunkach domowych klejami dwuskladnikowymi mozna
    drewno skleic pod warunkiem ze sie wie jak.

    A czym skleić to gowno? Sprzęt nowka, pechowo upadł i pękło, producent tego plastyku
    osobno nie sprzedaje tylko całe mieszadło

  • 4. Data: 2015-09-06 19:39:45
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A czym skleić to gowno? Sprzęt nowka, pechowo upadł i pękło, producent
    > tego plastyku osobno nie sprzedaje tylko całe mieszadło

    Może to tworzywo termoplastyczne to wtedy na gorąco.....?

    Bogdan

  • 5. Data: 2015-09-06 19:47:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak peklo i jest czysta szczelina albo da sie zlozyc z kawalkow tak zeby miejsca na
    powietrze nie bylo to jakims dowolnym natychmiastowym. Jak nie zlapie to niczym
    wiecej sie nie da.

  • 6. Data: 2015-09-06 20:14:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 6 Sep 2015 09:19:00 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    drewno skleic pod warunkiem ze sie wie jak.

    > A czym skleić to gowno? Sprzęt nowka, pechowo upadł i pękło, producent
    > tego plastyku osobno nie sprzedaje tylko całe mieszadło

    Raczej tego nie skleisz. Mam ten sam sprzęt i obejrzałem swoją sztukę,
    jakoś nie widzę klejenia tego domowymi sposobami. Jeśli już, to bym
    próbował czymś to owinąć, np. drutem lekko wtopionym na gorąco. Będzie
    wyglądać paskudnie, ale powinno trzymać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2015-09-06 20:24:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 września 2015 20:14:27 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

> [...]
    > próbował czymś to owinąć, np. drutem lekko wtopionym na gorąco. Będzie
    > wyglądać paskudnie, ale powinno trzymać.

    Od drugiej strony zacząłem- znaczy od środka. Wsadziłem do środka miedzianą
    tuleję(kształtkę hydrauliczną) i do niej dokleiłem klejem na gorąco popękane
    elementy. Wygląda ok i póki co działa.

  • 8. Data: 2015-09-06 20:25:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >http://www.bosch-home.com/store/medias/sys_master/m
    at/hb6/h7e/9242164035614/MCSA01320981-00657259-def.p
    ng
    >Pękło to czarne- kompletnie nie znam się na rodzajach tworzyw sztucznych-
    >czym to skleić? Dwuskładnikowy klej z lidla nie trzyma;(

    Któreś tworzywo w ogóle nie podlega klejeniu, nie i już.

  • 9. Data: 2015-09-06 21:25:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wszystkie tworzywa wymagja dedykowanych technologii i klejow. Klej uniwersalny nie
    istnieje.

  • 10. Data: 2015-09-06 21:26:45
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > próbował czymś to owinąć, np. drutem lekko wtopionym na gorąco. Będzie
    > wyglądać paskudnie, ale powinno trzymać.

    Dokladnie - ja stosuje ten patent od lat do wieeeeelu rzeczy. Wtapiam
    lutownica na goraco wyprofilowane wczesniej spinacze :-) Ostatnio zonka
    urwala po raz drugi mocowanie rolety (takiej ciezkiej - szeroka na ~1,3m,
    wysoka na prawie 3m) - peklo w zupelnie innym miejscu niz kleilem wczesniej :-)
    Poleilem znowu i trzyma jak glupie - koszt naprawy to prad do lutownicy na
    5 minut i dwa spinacze :-))

    "Kleilem" tym sposobem wiele rzeczy na ktore dziala jakastam niewielka (ale
    jednak) sila i jeszcze nigdy mi sie nic nie rozkleilo :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.