  • 141. Data: 2013-11-11 20:28:00
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    news:10627660-431b-4931-bcfe-dc227d05db85@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 13:52:22 UTC+1 użytkownik slavo65
    napisał:

    > A dziura w blacie? Dla mnie psuje widok :D

    Nie tylko, ale także i problemy w razie wykipienia i zalania kanałów.
    Także w trakcie czyszczenia może coś wpaść do kanału, choćby nawet filtr
    i teraz kombinuj, żeby to wyjąć. Niestety w przypadku sztóćców czy
    filtrów niw umieją one latać i nie pofruną do góry, aby zapchać kanał :)

  • 142. Data: 2013-11-11 20:42:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 19:36:19 UTC+1 użytkownik Maniek4 napis
    > I ze ten strumien powietrza robiacy, czy jak to tam bylo. :-)
    >Toz az smierdzi wykuciem na pamiec bez zastanowienia nad tlumaczonym
    > tekstem
    Gdzieś tam wyżej pisałem: Pranie mózgu. Stolarz który nie był stolarzem utworzył siec
    sprzedaży. Akwizycja jak to akwizycja- towar trzeba sprzedać i wmówić klientom ze
    kupili coś wyjątkowego dlatego zapłacili 10 razy drożej.
    Zakładając wątek pytałem o indukcje i pojwił się slavo ze swoją bora bora. I ok w
    sumie.
    Dyskusja sie rozwineła, my tu "techniczni" jesteśmy a slavo nam marketingiem leciał.
    Patrzą na stronie bora bora którą w rozpędzie slavo podlinkował i widzę że slavo to
    Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie dalej ok, każdy jakoś na ten chleb czy
    szkalankę wódki zarobić musi.
    Tylko ze tu argumentów nie ma a tylko marketingowa papka.
    Kilkanaście razy slavo pisał ze marketingu on tu nie serwuje a jednak jak chwilę
    znalazłem i na stronę bora bora wlazłem to się okazało że on po prostu cytatami z
    folderów tu jechał.
    Albo po postu słabą ma psychikę i mu na szkoleniach zsprzedażowych solidne pranie
    zrobili.
    Wredny jestem i jak wątek nie umrze wlasną śmiercią to będe pytał gdzie te dwa hotele
    a i teraz ludzi z Warszawy proszę aby zweryfikowali czy na tej ulicu z nr 8 jest
    restauracja z bora bora czy jej nie ma?

  • 143. Data: 2013-11-11 21:02:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 10:08:33 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > BORA ma lepsze filtry niż konkurencja, ale zakładając, że nie, to kanał
    >odprowadzający od BORA będzie zapewne tak samo czyszczony jak wszystkie inne >kanały
    odprowadzające od wszystkich innych wyciągów i okapów.
    Jak mi grochówa wykipi bo pijany zasne po postawieniu gara na kuchni to w przypadku
    "wszystkich innych" czyścił będe podłoge i płytę indukcyjną a w przypadku bora bora
    mam gar grochówy wlany w kilkadziesiąt metrów kanałów- bo kurcze sobie kuchnie na
    wyspie zrobiłem wg projektu który podlinkowałeś.
    Jak wyczyścić te kilkadziesiąt metrów kanalów w podłodze?
    Prosze odpowiedz jak Ty to widziśz bo marketingowe teksty ze strony stolarza który
    stolarzem nie był czytałem. Coś od Siebie napisz i proszę bez agresji i polityki.

  • 144. Data: 2013-11-11 21:31:02
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    ps.com...

    > Jak mi grochówa wykipi bo pijany zasne po postawieniu gara na kuchni

    Jaka kur.... grochówka?
    Toż to danie dla pospólstwa.
    Na Bora możesz sobie np. odgrzać porcję tuńczyka błękitnopłetwego w
    sosie truflowym, dostarczone z najlepszej restauracji w mieście na
    złotym półmisku, a nie gotować grochówkę :)

  • 145. Data: 2013-11-11 22:07:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-11 20:42, Kris pisze:

    > Patrzą na stronie bora bora którą w rozpędzie slavo podlinkował i widzę że slavo to
    Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie dalej ok, każdy jakoś na ten chleb czy
    szkalankę wódki zarobić musi.

    Aaaa, znaczy szef. :-DD
    No to ma niefart chlopina, bo z ta premierowa promocja w necie, akurat
    na grupie to nieco lipa wyszla.
    Mysle, ze jak ktos zacznie szukac informacji o produkcie i trafi
    nieopatrznie na te dyskusje to nie jestem pewny czy aby podejmie decyzje
    o zakupie. :-) Slowem nieco wtopa.

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2013-11-11 22:30:19
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:07:41 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Mysle, ze jak ktos zacznie szukac informacji o produkcie i trafi
    >
    > nieopatrznie na te dyskusje to nie jestem pewny czy aby podejmie decyzje

    Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest nieprawdą?
    No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie widziałeś :)

  • 147. Data: 2013-11-11 22:35:34
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 20:42:03 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wredny jestem i jak wątek nie umrze wlasną śmiercią to będe pytał gdzie te dwa
    hotele a i teraz ludzi z Warszawy proszę aby zweryfikowali czy na tej ulicu z nr 8
    jest restauracja z bora bora czy jej nie ma?

    Numer 9! Próżna 9! Już kombinujesz? Nie ma tak lekko, to ja ci będę przypominał, czy
    już sprawdziłeś :)
    Ja wiem, że "zapomnisz", bo taka jest uroda internetowych trolli, ale niech zostanie
    ślad dla rzeczywiście zainteresowanych tematem.

  • 148. Data: 2013-11-11 22:45:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 11 Nov 2013 13:30:19 -0800 osobnik zwany slavo65
    napisał:

    > Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest
    > nieprawdą? No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie
    > widziałeś :)

    marketingowo dałeś ciała na całej linii. Nie dość, że nie umiesz nic
    sensownego powiedzieć poza marketingowym bełktoem to jeszcze tłumaczysz
    potencjalnym klientom, żę są idiotami. Nie wiem gdzie cię uczyli
    marketingu ale idź niech ci oddadzą kasę.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2013-11-11 22:50:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-11 22:30, slavo65 pisze:

    to Sławek-dystrybutor bora bora w Polsce. W sumie dalej ok, każdy jakoś na ten chleb
    czy szkalankę wódki zarobić musi.

    > Jak wtopa, gdzie ty ją widzisz? Co z tego co o BORA pisałem jest nieprawdą?

    Tak w skrocie to cena. :-)

    > No właśnie. Skąd możesz wiedzieć, skoro nigdy nawet jej nie widziałeś :)

    No jak nie? Widzialem wszystkie filmy i zdjecia jakie nam tu linkowales,
    co ponoc mialo nas przekonac. Ten o markowym, dzisiejszym okapie nie
    podlaczonym do pradu. Ten z dwoma kartonami z montazu plastikowych
    kanalow i dwoch plyt indukcyjnych. Kosmiczny wentylator. Filtr w cenie
    1/4 rocznych kosztow ogrzewania domu i to wszystko za trzydziesci piec
    tysi. Czego chciec wiecej?

    Pozdro.. TK

  • 150. Data: 2013-11-11 22:51:31
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:45:35 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > potencjalnym klientom, żę są idiotami. Nie wiem gdzie cię uczyli
    >
    > marketingu ale idź niech ci oddadzą kasę.

    A po czym odróżnić marketingowy bełkot od faktów na temat sprzedawanego produktu?
    I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły. To nie ja twierdzę, że klienci nie
    wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co potrzebują i ponieważ te rzeczy znajdują
    TYLKO w ofercie BORA, to tylko BORA kupują.