  • 161. Data: 2013-11-12 09:55:02
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: <m...@g...com>

    news:9c5ebcef-0a10-422a-891c-bdb2138f562f@googlegrou
    ps.com...

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 23:04:44 UTC+1 użytkownik Adam
    napisał:

    >Nie wiemy jednak jak wyczyścic te nawet kilkadziesiąt metrów kanałów
    w posadzce jak zupa wykipi i ładnie ja bora bora wciągnie.;)

    Przecież to wyciąg do kuchni dla kogoś kto co najwyżej chrupki z mlekiem
    przyrządza na śniadanie. Tyle że i tu jest spore ryzyko jak to mleko wykipi
    i wszystko zassie potwór z bora bora.

  • 162. Data: 2013-11-12 10:40:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-12 07:28, slavo65 pisze:

    > Zalecam ci odrobinę szacunku do potrzeb bliźniego i ciut skromności w ocenie
    własnej wiedzy o rynku.

    I powiedzial to ten co to nawciskal nam, ze nas nie stac na wyciag bora.
    hehe

    Pozdro.. TK

  • 163. Data: 2013-11-12 16:05:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:35:34 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Numer 9! Próżna 9! Już kombinujesz? Nie ma tak lekko, to ja ci będę >przypominał,
    czy już sprawdziłeś :)
    Ok poprawiamy. Warszawa Próżna 9. Google nic nie wie na temat restauracji w tym
    miejscu ale moze po prostu tylko google nie wie.
    Linkować filmiki potrafisz to pewnie lada dzień nam podlinkujesz film z otwarcia tej
    knajpy i odpalenia bora bora.
    > Ja wiem, że "zapomnisz", bo taka jest uroda internetowych trolli, ale niech
    >zostanie ślad dla rzeczywiście zainteresowanych tematem.
    Jak juz restauracja będzie działać to uwierz mi że sprawdze.
    Na razie konkretów żadnych nie podaleś. Dwa hotele których jeszcze nie ma i jedna
    restauracja której jeszcze nie ma.
    Dwa sklepy w necie które znalazłem i niby mają w ofercie bora bora pokazują
    dostepność "0".

  • 164. Data: 2013-11-12 16:09:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 listopada 2013 22:51:31 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > I chyba ci się karki w notatniku trolla skleiły. To nie ja twierdzę, że klienci
    >nie wiedzą ci kupują. Ja twierdze, że wiedzą co potrzebują i ponieważ te rzeczy
    >znajdują TYLKO w ofercie BORA, to tylko BORA kupują.
    Spamowac bora bora tą grupe zaczełeś jakieś rok temu jeśli mnie pamięc nie myli.
    Tak kombinuje że przez ten rok ktoś to kupił, zainstalował i działa mu. Tylko nigdzie
    jakoś opini zadowolonych klientów nie widze a i Ty nie podałes do tej pory gdzie
    można to w działaniu zobaczyć.

  • 165. Data: 2013-12-14 16:55:16
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    Jeżeli to kogoś z tej dyskusji jeszcze interesuje, to reklama BORA jest pokazywana od
    12 grudnia również w Polsce na kanale Eurosport.
    Odpowiadam od razu na pytanie: "dlaczego tam?"
    Bo doświadczalne puszczenie reklamy w niemieckojęzycznym Eurosporcie na przełomie
    czerwca i lipca dało nadspodziewanie dobre efekty.

  • 166. Data: 2013-12-14 17:01:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 16:55:16 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > doświadczalne puszczenie reklamy w niemieckojęzycznym Eurosporcie na przełomie
    >czerwca i lipca dało nadspodziewanie dobre efekty.
    Działa już w Warszawce ta knajpa gdzie bora bora używają?

  • 167. Data: 2013-12-14 17:28:59
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 17:01:11 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >czerwca i lipca dało nadspodziewanie dobre efekty.
    >
    > Działa już w Warszawce ta knajpa gdzie bora bora używają?

    Knajpa działa juz podobno od jakiegoś czasu, ale ten mój zestaw mieli w tym tygodniu
    montowac. Wysłałem parę dni temu emaila do właściciela z pytaniem, czy podjechac, aby
    im jakoś osobiście pomóc (wszelkie informacje techniczne emailem dostali), ale nie
    dostałem jeszcze odpowiedzi. W poniedziałek do niego zadzwownię i zapytam. Generalnie
    sprawę montażu załatwia dystrybutor, który klientowi końcowemu sprzedaje, ale w tym
    wypadku mogli miec jakieś inne ustalenia, bo restaurator z dystrybutorem znają się od
    jakieś czasu.
    W Blue City kończy już remont studio meblowe remeb.pl i tam też to będzie podłączone
    i działające chyba jeszcze w grudniu.

  • 168. Data: 2013-12-14 18:07:36
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 grudnia 2013 17:28:59 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Knajpa działa juz podobno od jakiegoś czasu, ale ten mój zestaw mieli w tym
    tygodniu montowac.

    Niemozliwe - jak oni sobie radza bez okapu BORA !? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 169. Data: 2017-11-06 20:52:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 20:28:44 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Heheheh :)))) A zalozymy sie? Jak wygram to fundujesz mi bore - moze byc
    > ta tania (hehe) wersja classic. Pare lat to ile - 5? 8?

    Kurczę jeszcze rok i bora bora będzie moja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 170. Data: 2017-11-07 09:45:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 listopada 2017 20:52:58 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Kurczę jeszcze rok i bora bora będzie moja :-)
    > pozdr.
    He he

    Ciekawe co tam za nowinki technologiczne Sławek teraz sprzedaje;)
    Tesla 3 teraz najbardziej hipsterska jest