  • 61. Data: 2013-11-08 08:42:00
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-07 22:33, slavo65 wrote:
    > BORA została wymyślona przez stolarza, który znał problemy swoich klientów i
    postanowił, że je rozwiąże.

    Stolarz miał już serdecznie dosyć naprawiania mebli swoich klientów więc
    wolał wymyślić okap, który odbierze mu możliwość zarobku.
    Marketingowcy faktycznie mają ludzi za debili.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 62. Data: 2013-11-08 09:00:07
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 08:20:49 UTC+1 użytkownik m...@g...com

    > Zrozum, że za taką cenę, ten twój produkt po prostu dupy nie urywa.
    >
    > Nie wywiera żadnego wrażenia na poważnych ludziach którzy mają trzeźwe
    >
    > spojrzenie zarówno od strony technicznej jak i finansowej.

    OK. Przyjmuję, że należysz do tej ekskluzywnej, niewielkiej grupy poważnych ludzi,
    dla których w kuchni liczy się coś innego, niż dla całej zmanipulowanej reszty.
    Gdybyś jednak kiedyś zupełnie przypadkowo chciał w praktyce potwierdzić, to co już
    wiesz, to zapraszam do kontaktu :)

  • 63. Data: 2013-11-08 09:07:24
    Od: <m...@g...com>

    > Stolarz miał już serdecznie dosyć naprawiania mebli swoich klientów więc
    > wolał wymyślić okap, który odbierze mu możliwość zarobku.
    > Marketingowcy faktycznie mają ludzi za debili.

    Tak tal... Ten sam stolarz wystrugał sobie laleczke i dał jej na imię
    Pinokio.
    Pinokio znany jest z tego, że kłamał a poznać to można po wydłużającym się
    nosie.

  • 64. Data: 2013-11-08 09:12:35
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    http://www.bora.com/en/company/#founder

  • 65. Data: 2013-11-08 09:45:22
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-11-08 09:12, slavo65 wrote:
    > http://www.bora.com/en/company/#founder

    Stolarz my ass:
    Willi Bruckbauer
    Industrial designer (projektant przemysłowy!)
    http://www.archilovers.com/willi-bruckbauer/

    No ale stolarz to jednak lepiej brzmi... tak jakby bliżej zwykłych
    ludzi... taki spoko gość co to bezinteresownie pomoże, poradzi...

  • 66. Data: 2013-11-08 09:47:08
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale tu ich nie było, nie ma i nie będzie.
    > Slavo pomylił grupy.

    Tego ani Ty, ani ja, ani Slavo nie wiemy.
    Nie sądzisz chyba, że ktoś, kto ma kasę będzie wypisywał na grupach
    dyskusyjnych "jestem bogaty, stać mnie na wszystko, przyjdźcie mnie
    okraść i upier.... mi łeb".
    Dla większości wypowiadających się w tym wątku ten produkt jest zbyt
    drogi jak na swoje możliwości i ja się z tym zgadzam. Ale wiem też, że
    są ludzie, których stać i którzy kupiliby dla samej chęci posiadania np.
    bo jest nowinka i można się pochwalić przed znajomymi.

  • 67. Data: 2013-11-08 09:48:43
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >OK. Przyjmuję, że należysz do tej ekskluzywnej, niewielkiej grupy poważnych
    >ludzi, dla których w kuchni liczy się coś innego, niż dla całej
    >zmanipulowanej reszty.

    Właśnie to ty manipulujesz. Teraz też.
    Co niby to co powyżej napisałeś? że w co drugim domu jest bora?
    Że tu na grupie wszyscy pieją z zachwytu?

    >Gdybyś jednak kiedyś zupełnie przypadkowo chciał w praktyce potwierdzić, to
    >co już wiesz, to zapraszam do kontaktu :)

    Jak zejdziesz z ceną na ziemię, czyli do około 2-3tysiące złotych to moooże
    się zastanowię.
    Może, pod warunkiem że nie będę chciał kupić sobie nowego sprzętu
    narciarskiego albo kolejnego urządzenia
    pomiarowego do mojej pracowni za kilka tysięcy.

  • 68. Data: 2013-11-08 09:51:17
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    napisał:

    >http://www.bora.com/en/company/#founder

    No widzisz, tym razem też nie załapałeś.

  • 69. Data: 2013-11-08 10:01:08
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 listopada 2013 09:47:08 UTC+1 użytkownik uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > są ludzie, których stać i którzy kupiliby dla samej chęci posiadania np.
    >
    > bo jest nowinka i można się pochwalić przed znajomymi.

    Masz rację. Tak jak wcześniej pisałem jakaś cześć klientów może też mieć taką
    motywację, aby BORA właśnie kupić.
    Zazwyczaj jak się robi projekt zestawu BORA do kuchni, to w celu odróżnienia różnych
    projektów od siebie używa się w opisie/tytule najczęściej nazwiska końcowego klienta,
    który to będzie użytkował. Pomaga to w rozmowach pomiędzy BORA, studiem meblowym,
    firmą ciągnącą wentylację itp. Miałem raz przypadek, że wszyscy zamieniliśmy nazwisko
    na nazwę miejscowości, bo klient nie chciał, aby jego nazwisko było w połowie Europu
    kojarzone z budową wypasionej willi.

  • 70. Data: 2013-11-08 10:11:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-08 09:12, slavo65 pisze:

    > http://www.bora.com/en/company/#founder

    Niesamowity facet z tego stolarza. Wyglada tak, tak jak stolarz
    zupelnie. :-)

    A ja ciagle czekam na film jak bora sobie radzi z wyciaganiem produktow
    gotowania przy mniejszej mocy wyciagu.

    Pozdro.. TK