  • 11. Data: 2012-11-14 10:19:20
    Temat: Re: Instalacja TV-SAT
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    ano ma 6x ale nie widze RTV+ 2x SAT na przyklad, ogolnie lipny wybor dodatkow.

    Ospel czy Simon maja termostaty, czujki PIR i inne bajery. Ale ramek 6x nie
    maja.

    Anya nie wiem czy ma 2x gniazdko elektryczne, wymienione firmy wyzej maja na
    bank 2x 230V a Ospel ma nawet 3x plaski (kolo TV moze to miec uzasadnienie).

  • 12. Data: 2012-11-14 10:19:44
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2012-11-13 23:58, Koteczek pisze:
> [...]
    > czyli trzeba by osobnym filrem juz za gniazdkiem odfiltrowac radio. W
    > sumie moze antena pokojowa (czytaj kawal druta) wystarczy...
    >
    > Ramki sa max 5 krotne (jedna firma tylko robila 6 krotne ale chyba jakas
    > droga). Wiec 2xLAN, RTV+SAT2, zasilanie z 2 puszki, zostaje jedna na
    > gniazdka telefoniczne lub dodatkowe gniazdo R+TV jak wolisz miec
    > wszystko w scianie. 3 kable SAT do glownego TV to juz maksimum, nie
    > dawaj wiecej bo starcza i dwa. Za to daj dobry kabel bo to ma dzialac
    > lata, nigdy nie bedziesz rozwalal scian, podlog by to wymienic w

    Witam
    Pomyślałem, że antenę radiową wepnę sobie w gniazdo z pojedynczym f -
    koszt koło 15 zł. i ominę w ten sposób multiswitch. Gniazda LAN
    oczywiście są zaprojektowane z centralnym punktem (szafa krosownicza).

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2012-11-14 10:23:34
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Koteczek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > ano ma 6x ale nie widze RTV+ 2x SAT na przyklad, ogolnie lipny wybor
    > dodatkow.

    Odniosłem się jedynie to tego co napisałeś, że ramki są max 5-krotne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2012-11-14 13:40:33
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 listopada 2012 23:54:42 UTC+1 użytkownik Koteczek napisał:
    > multiswitch przesle na jedna F TV + SAT i moze to dzialac razem. Druga Fka -
    >
    > idzie pewnie bezposrednio, tu dasz nagrywarke. I po problemie.
    >

    > Mysle ze prowadzenie 2x dobry kabel (np triset pro) to nie glupie rozwiaznie.
    >
    > Ciagniecie 4 kabli to chyba kogos po....lo.
    >

    > Ja dalem tylko 3 kable do glownego TV bo mialem takie widzimi sie (2 starcza).
    >
    > W ogole jesli na 1 dom bedzisz mial jedna nagrywarke to bedzie dobrze zapewne

    Dziś starcza, 5 lat temu jeden kabel to było wszystko co potrzebne.
    Jedyne słuszne rozwiązanie to peszle i dociąganie tego co zabrakło.

    > Czy to prawda ze multiroom Nki dzieli uprawnienia po LAN? To by bylo dobre
    >
    > rozwiaznie.

    Dzieli uprawnienia po skrętce:
    http://n.pl/moje-n/pomoc/faq-najczesciej-zadawane-py
    tania/jak-podlaczyc-multiroom-standard-hd

    --
    ZZ@private

  • 15. Data: 2012-11-14 17:13:50
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Koteczek wrote:

    > Wiec 2xLAN, RTV+SAT2, zasilanie z 2 puszki, zostaje jedna na
    > gniazdka telefoniczne lub dodatkowe gniazdo R+TV jak wolisz miec
    > wszystko w scianie.

    A po co komu dziś gniazdko telefoniczne?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 16. Data: 2012-11-14 22:17:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 listopada 2012 17:13:51 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:

    > A po co komu dziś gniazdko telefoniczne?

    U nas np jak chcesz stabilny przyzwoicie działający internet to tylko TPSA a
    właściwie teraz Orange
    Radiówki u nas to namiastka internetu,

  • 17. Data: 2012-11-15 11:53:38
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Kris wrote:

    > U nas np jak chcesz stabilny przyzwoicie działający internet to tylko TPSA a
    właściwie teraz Orange

    No tak, sam mam kablowy w Dialogu. Ale kabelek idzie do routera
    w szafie, potem po mieszkaniu idą tylko przewody ethernetowe.
    Można wziąć przecież pakiet bez telefonu -- telefon, którego nie
    mogę mieć zawsze, gdy tego chcę, przy sobie w XXI wieku ma taki
    sobie sens. Z tego powodu zapytałem, po co komu gniazdko do
    podłączania "obsolete technology".

    > Radiówki u nas to namiastka internetu,

    Smutna prawda.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2012-11-15 13:38:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 11:53:40 UTC+1 użytkownik Piotr Wyderski napisał:
    > Można wziąć przecież pakiet bez telefonu

    Co nie znaczy że bez gniazdka. Gniazdko musi być aby wpieli spliter.
    No i bez telefonu to w TPSa jest opłata za utrzymanie łącza ok 30zł chyBA.
    ZXamiasty płacic tą opłate lepiej wzić ofertę z telefonem voip- kosztowo to samo a sa
    nielimitowane rozmowy na stcjonarne. A że to voip to u żony w komórce skonfigurowałem
    i praktycznie z całego świata jesli mam dostęp do netu po wifi to mozna za darmo na
    polskie stacjonarne dzwonić.
    Ale fakt że gniazdko może byc gdzieś schopwane, nie potrzebne w salonie.