    From: Piotr <s...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Instalacje a żywopłot
    Date: Wed, 1 Apr 2009 10:02:04 -0700 (PDT)

    Mam następujący dylemat, być może nie do rozwiązania. Przy mojej
    działce nie ma instalacji telefonicznej, ale być może będzie (na razie
    nic o tym nie słychać, ale domów buduje się coraz więcej, więc może TP
    zechce zainwestować). Gmina z kolei planuje budowę sieci
    światłowodowej, która w bliżej nieokreślonej przyszłości dojdzie i do
    mnie.
    Ja natomiast chciałbym na zewnątrz płotu, czyli poza moją działką, od
    ulicy, posadzić żywopłot. Czy macie może rozeznanie, w jakiej
    odległości od granicy działki mogą być układane takie instalacje
    (telefoniczna czy światłowodowa)? Nie chcę za dwa lata patrzeć, jak
    maszyna wyrywa krzewy, które posadziłem.
    Piotr