  • 11. Data: 2012-07-17 13:04:20
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-17 11:50, Amir pisze:
    > Kontrole udało mi się zrobić ale teraz męcze aby sterowanie działało
    > tylko podczas czuwania jak mozesz zerknij co źle zrobiłem
    > bo coś nie działa jak bym chciał :), bez względu na załączone czuwanie
    > timery
    > reagują otwierajac i zamykając rolety
    >
    > http://tnij.org/satel-wyjs

    rozumiem że chcesz sterować roletą gar podłączoną do wyj.10?
    w takim razie musisz dodać zależność od czuwania - czyli wyjście17
    ustawiasz na typ:46 (iloczyn) z wyjść 22 i 23. Wyjście 22 masz już
    oprogramowane (czuwanie strefy- wyjście załączy się przy czuwaniu
    DOWOLNEJ ze stref 1 lub 2, więc jeśli ma się załączyć jak wszystkie
    strefy będą zazbrojone to musisz to zmienić ) wyjście 23 ustawiasz tak
    jak masz w tej chwili wyjście 17 - czyli mono. Analogiczną zależność
    robisz dla wyjścia 18.

    Lukasz

  • 12. Data: 2012-07-17 13:29:29
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > już nie odpuszczę, zrobie wszystko co potrzebuje na integrze :)
    > za duzo czasu i nerwów poświęciłem temu systemowi,
    > teraz pewnie wybrałbym sterownik pcl zamiast integry

    Czytałem instrukcję do jednego i drugiego. Wybrałbym integrę, chyba daje
    większe możliwości...

  • 13. Data: 2012-07-17 13:38:40
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" <w...@b...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > chwili wyjście 17 - czyli mono. Analogiczną zależność robisz dla wyjścia

    tylko jak zmienię wyjście 17 z mono na iloczyn..
    to zniknie mi z menu mozliwosc sterowania ręcznie roletą i jak to obejsc,
    czy nie mogę tego zrobić
    jakoś, nie ruszająć tego wyjścia 17tego ?

  • 14. Data: 2012-07-17 13:51:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > chwili wyjście 17 - czyli mono. Analogiczną zależność robisz dla wyjścia

    http://tnij.org/sate3-integra

    a przy takim zestawieniu powinno być wporządku?
    na wyjściu iloczyn logiczn mam zaznaczone od 17tego wyjścia do 22 wyjścia

    zaznaczyłem wszystkie bo nie mam pewnosci ktore nie musi być zaznaczone,
    wszystkie wyjścia od 17 do 20 od tej rolety opisanej
    Rolet.Gar. natomiast 21 i 22 nie wiem czy musza być zaznaczone, i te X-y co
    zaznaczylem na zrzucie jako Polaryzacja+ tez nie jestem pewien czy
    mają być zaznaczone, teraz w tej konfiguracji jak chcialem z timera załaczyć
    to pierwszy raz nie zadziałała roleta przy nieuzbrojonym alarmi, uzbroic nie
    mogę bo w domu są osobnicy :)

    pozdrawiam
    AT

  • 15. Data: 2012-07-17 18:59:45
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-17 13:51, Amir pisze:
    > http://tnij.org/sate3-integra
    >
    > a przy takim zestawieniu powinno być wporządku?
    > na wyjściu iloczyn logiczn mam zaznaczone od 17tego wyjścia do 22 wyjścia

    iloczyn czyli wyjście załączy się gdy wszystkie wyjścia sterujące będą
    aktywne- czyli nigdy bo 21 nigdy się przez to nie aktywuje
    Teraz nie mam czasu się nad tym zastanowić ale powyższe na pewno nie
    zadziała

> [...]
    > to pierwszy raz nie zadziałała roleta przy nieuzbrojonym alarmi, uzbroic nie

    kod+* ->blokowanie wejść, tam poblokuj wszystko i zazbroisz :)

    Lukasz

  • 16. Data: 2012-07-17 22:40:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Lukasz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    aktywne- czyli nigdy bo 21 nigdy się przez to nie aktywuje
    Teraz nie mam czasu się nad tym zastanowić ale powyższe na pewno nie

    -------------

    MIałeś rację :)
    zaznaczylem na 21 wyjsciu aby wyzwalal wyjscie 19 i 22

    i stworzylem kolejne wyjscie jako iloczyn
    logiczny wyjscu na wysciu 23 oraz na 24 wyjscie
    jako wskaznik czuwania
    i wskazalem 18 wyjscie dla zamkniecia rolety i oraz dla iloczynu wskaźnik
    czuwania wyjscie 24

    i wygląda ze zadziałało mi, ale jeszcze w wolnej chwili potwierdzę to

    wczesniej nie moglo dzialac bo wskazywalem timer ktory sie nie wyzwalal oraz
    jak pisales wyjscie 21sze :)

    pozdrawiam

  • 17. Data: 2012-07-18 13:22:49
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-17 22:40, Amir pisze:
    > MIałeś rację :)
    > zaznaczylem na 21 wyjsciu aby wyzwalal wyjscie 19 i 22
    >
    > i stworzylem kolejne wyjscie jako iloczyn
    >(...)

    do takich "kombinacji" dobrze jest narysować sobie algorytm - jak to
    sobie rozrysujesz i przeniesiesz do programu to łatwiej nad tym zapanować :)

    Lukasz

  • 18. Data: 2012-07-18 14:31:23
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > do takich "kombinacji" dobrze jest narysować sobie algorytm - jak to sobie
    > rozrysujesz i przeniesiesz do programu to łatwiej nad tym zapanować :)

    To fakt, ale dla przeciętnego zjadacza chleba to naprawde nie do przejścia
    integra, cieszy mnie ze coś co wydawało się niewykonalne udało się zrobic :)
    i pomału zmieniam zdanie co do tej centralki.
    Brakowało mi jeszce opomiarowań temperatur, ale widzę, ze w nowym
    manipulatorze
    już jest to możliwe, i nawet mają do tego jakieś czujniki.
    pozdrawiam
    AT