  • 11. Data: 2009-06-05 10:43:49
    Temat: Re: Izolacja fundamentów
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 30 Maj, 14:36, "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Ekipa wzięła się za kładzenie abizolu na sciane fundamentową. na szczęście
    > wpadłem na budowe i zdązyli położyć kilka m2. Na abizolu jak wół stoi "Nie
    > stosowac pod styropian". A styropian oczywiście ma być.
    > Co teraz zrobić? Zdrapywać szczoteczka do zębów, pokryć jakąś warstwa którą
    > można stosować pod styropian czy w tym miejscu dać wełnę mineralna do
    > ocieplania fundamentów?

    Opal opalarką. Przeczyść szczotką drucianą (jak wystygnie bo inaczej
    po szczotce i bez przesady, chodzi o ewentualne zwęglone nacieki - nic
    nie powinno się łatwo zdrapywać). Przemaluj właściwym preparatem.
    Opalarka odparuje te resztki rozpuszczalnika które mogły by być w tym
    preparacie. A jak byś się przyłożył do roboty to nawet wszystko
    zdrapiesz (tylko że nie ma sensu).

    Pozdrawiam,
    Krzemo.