  • 21. Data: 2010-07-21 12:01:31
    Temat: Re: JAK TAM TEN...
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:
    Nie są one tylko na
    > świeżo posadzony las, ale też na kontynuację istniejącego - żeby go nie
    > wycinać i nie przywracać piachu do uprawy. PIACHU, nie ziemi ornej.

    Odwracaj, odwracaj, może się uda. A z taka radością pisałaś, jak to Unia Ci
    płaci za obsadzenie pola lasem. A teraz to się piach zrobił.

    > Moje córki odróżniają las od ugoru, więc epitet wraca do Ciebie

    Mi to zwisa - wszak świadczy o rzucajacym, nie o obrzucanym.

    > A po co odzyskiwac ziemię VI klasy? To klasa ziemi z założenia
    > przeznaczona pod zalesienie.

    I do czasu nastania Unii zalesiana nie była, aż tu nagle...

    > Masz Ty jakieś pojęcie o rolnictwie, czy tak
    > tylko dywagujesz z poziomu balkonu?

    A co, Z gógla jak Ty lepiej? Poza tym, ja nie dyskutuję o rolnictwie, tylko
    przypominam o Twojej belce :-P

    Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak skwapliwie
    sięgałaś po kasę od tego wroga.
    J.

  • 22. Data: 2010-07-21 12:35:23
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak
    > skwapliwie
    > sięgałaś po kasę od tego wroga.

    Tutaj też żydokomuna tresowała ludzi na hasło "daje" I strzykała z resztek
    naszego dochodu ująwszy lwią część dla siebie. Tak samo robi ta
    socjalizdyczna Chujnia.

  • 23. Data: 2010-07-21 12:55:36
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 14:01:31 +0200, krys napisał(a):

    > Ikselka wrote:
    > Nie są one tylko na
    >
    > Odwracaj, odwracaj, może się uda. A z taka radością pisałaś, jak to Unia Ci
    > płaci za obsadzenie pola lasem. A teraz to się piach zrobił.

    Teraz? - pole od początku było piachem. Przed kupnem i naszym osiedleniem
    się tutaj było uprawiane - rósł rzadki owiesek i żytko. Przez nie nie
    mieliśmy kartek na mięso, bo było traktowane złośliwie przez urzędasów jako
    ziemia orna wciąż. TERAZ to się z niego "pieniądz" zrobił. Z piachu,
    znaczy.

    > Mi to zwisa - wszak świadczy o rzucajacym, nie o obrzucanym.

    Obrzucany jest paskudnym typkiem, który czepia się nie wiedzieć czego, w
    nadziei na złapanie mnie na kłamstwie, ewidentnie sądząc podług siebie. Nic
    z tego - ja po prostu, zwyczajnie nie kłamię. Łatwo i fajnie mi się żyje
    dzieki temu. Epitet aktualny.

    > I do czasu nastania Unii zalesiana nie była,

    Była - znacznie wcześniej. Teraz mam z tego pieniądze, bo wcześniej tylko
    kłopoty.

    > aż tu nagle...

    30 (prawie) lat temu to nagle? - powinszować.

    > A co, Z gógla jak Ty lepiej?

    :-)//pobłażliwie

    > Poza tym, ja nie dyskutuję o rolnictwie, tylko
    > przypominam o Twojej belce :-P

    O której? Mam dużo belek - mog Ci jedną wyciąć i przysłać.

    > Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak skwapliwie
    > sięgałaś po kasę od tego wroga.

    Nadal psioczę na Unię. Wroga trzeba osłabiać - także ekonomicznie. Skoro
    płaci za coś, co ja mam - niech płaci. Mnie i moim dzieciom oraz wnukom.
    Las nie uciecze ani się nie zdewaluuje.

  • 24. Data: 2010-07-21 12:56:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 14:35:23 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tutaj też żydokomuna tresowała ludzi na hasło "daje" I strzykała z resztek
    > naszego dochodu ująwszy lwią część dla siebie. Tak samo robi ta
    > socjalizdyczna Chujnia.

    Dokładnie. Dlatego trzeba im jak najwięcej odebrać.

  • 25. Data: 2010-07-21 13:18:50
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Ikselka pisze:

    > Dokładnie. Dlatego trzeba im jak najwięcej odebrać.

    Tylko kiedyś przyjdzie czas na zwrócenie długu.
    Ciekawe z czego?
    Bawcie się dobrze.
    Krys, z tymi osobnikami szkoda czasu na dyskusje.
    Oni mają swoich żydów, gnój za płotem, odkurzacze i amwaya :-)

  • 26. Data: 2010-07-21 13:38:53
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > mieliśmy kartek na mięso, bo było traktowane złośliwie przez urzędasów
    > jako ziemia orna wciąż. TERAZ to się z niego "pieniądz" zrobił. Z piachu,

    No sama widzisz - było zakwalifikowane jako ziemia orna. A nie pod
    zalesienia. Za to teraz możesz sobie posadzić las nawet na czarnoziemach, bo
    łunia dopłaci.

    > Obrzucany jest paskudnym typkiem, który czepia się nie wiedzieć czego,

    Wiedzieć, wiedzieć, tylko dla Ciebie to za trudne.

    > O której? Mam dużo belek - mog Ci jedną wyciąć i przysłać.

    Tej z oka.

    > Nadal psioczę na Unię. Wroga trzeba osłabiać - także ekonomicznie. Skoro
    > płaci za coś, co ja mam - niech płaci. Mnie i moim dzieciom oraz wnukom.
    > Las nie uciecze ani się nie zdewaluuje.

    I nie brzydzisz się? Ja tam od wroga nie biorę.
    J.

  • 27. Data: 2010-07-21 13:40:32
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Dawid wrote:

    > Krys, z tymi osobnikami szkoda czasu na dyskusje.
    > Oni mają swoich żydów, gnój za płotem, odkurzacze i amwaya :-)

    Daj spokój, nie jestem od wczoraj na newsach, zobacz, jak Ikselka się
    zirytowała przypomnieniem ;-P
    J.

  • 28. Data: 2010-07-21 14:06:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 15:18:50 +0200, Dawid napisał(a):

    > Tylko kiedyś przyjdzie czas na zwrócenie długu.
    > Ciekawe z czego?

    Kto komu? Ja nikomu nic nie jestem winna, nawet 5 zł kredytu nie mam :-)

  • 29. Data: 2010-07-21 14:08:38
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 15:38:53 +0200, krys napisał(a):

    > No sama widzisz - było zakwalifikowane jako ziemia orna. A nie pod
    > zalesienia. Za to teraz możesz sobie posadzić las nawet na czarnoziemach, bo
    > łunia dopłaci.

    Ale NIE sadzę. Ponieważ lepsza ziemię trzymam pod budowę itp.

    > Wiedzieć, wiedzieć, tylko dla Ciebie to za trudne.

    Najtrudniejsze są rzeczy najprostsze - ale ja i z nimi dobrze sobie daję
    radę.

    > Tej z oka.

    Upsss - tylko tyle?
    Masz omamy.

    > I nie brzydzisz się? Ja tam od wroga nie biorę.
    > J.

    Boś głupi - tak jak napisałam wcześniej.

  • 30. Data: 2010-07-21 14:09:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 15:40:32 +0200, krys napisał(a):

    > Daj spokój, nie jestem od wczoraj na newsach, zobacz, jak Ikselka się
    > zirytowała przypomnieniem ;-P
    > J.

    Twoją głupotą raczej. Przypominając mi, że dostaję forsę z samej racji, zę
    las mi rośnie, nie sprawiasz mi przykrości żadnej, ale to żadnej. Proszę o
    więcej :-)