  • 11. Data: 2012-03-08 19:59:02
    Temat: Re: Jak gleboko zamarzla u Was ziemia?
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-03-08 10:55, Maciek pisze:

    > Zastanawiam sie, jak gleboko zamarzla tej zimy ziemia
    Myślę, że mało kto kopie teraz, żeby stwierdzić, jak głęboko zamarzła.
    Najdokładniejsze informacje będą u miejscowego grabarza ;-)
    Jacek

  • 12. Data: 2012-03-08 22:06:16
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Robert G napisał:

    > Tak - jeszcze sporo.

    To trochę ratuje przed zamarzaniem. Najgorzej chyba dowalił przełom
    stycznia i lutego - trzy tygodnie w okolicach -15 zupełnie gołomroźne -
    warstwa śniegu ma spore własności izolacyjne, bez śniegu gleba przemarza
    znacznie głębiej... Mróz był, śniegu nie było - nie dziwota że zakopane
    zgodnie z wytycznymi rury pękają.

    --
    Darek

  • 13. Data: 2012-03-08 22:52:23
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 23:06:16 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

    > To trochę ratuje przed zamarzaniem. Najgorzej chyba dowalił przełom
    > stycznia i lutego - trzy tygodnie w okolicach -15 zupełnie gołomroźne

    U mnie caly ten czas lezal snieg. Przynajmniej od polowy stycznia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio